AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Er det noen som har erfaring med L'oreal Paris Volume Million Lashes Mascara Waterproof? Link til produktet: http://www.feelunique.com/p/LOreal-Paris-Volume-Million-Lashes-Mascara-Black-Waterproof-9ml Er denne god hvis man har sensitive øyne og bruker linser? Drysser den? Anonymous poster hash: e31c8...6e7
Gjest Holititten Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Bruker denne i den ikke vannfaste varianten, og er veldig fornøyd. Holder egentlig veldig fint i regn, selv om min ikke er vannfast. Den drysser ikke på meg! Bruker også linser, er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Har prøvd flere av Million Lashes serien og de drysser ikke og går fint på! Anbefaler Excess i samme serie. Svir ikke i øynene, blir kjempebra volum, og drysser aldri. Anonymous poster hash: 0a99d...e39
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Tusen takk for svar Ble til at jeg bestilte den vannfaste varianten, gleder meg til å prøve den Anonymous poster hash: 3d2a0...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå