mann Skrevet 8. juli 2002 #1 Skrevet 8. juli 2002 Tusen takk !!!! Tatt alle svarene i "ekte mannfolk" Jeg er tydelig et ekte mannfolk, og jeg er oppvokst i Trøndelag (har bart). Alt stemmer untatt feminine sider (æsj) Jeg må være alle kvinners drøm. Her kommer en utfordring: Hvilke egenskaper har et "ekte kvinnfolk"? Kan da ikke godta noe annet.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #2 Skrevet 9. juli 2002 *sukk* Hun er eventyrlysten, greier seg selv, øm, saklig, har litt temperament, tør å spørre om veien, kommuniserer og kan å snakke for seg, kan å skrive for seg, er litt mer enn bare litt belest, banner bare når det er god grunn til det, takler forandring, tør å innrømme sine svake sider...og er villig til å jobbe med dem, lar meg "puste", renser sluken, masserer bena mine uten å kny, gidder å være flyskrekk-terapaut, lager mat, snur seg ikke etter andre menn på gata (...heavy krav...) kunne ramset opp mer. Litt andre egenskaper enn urmannen ville ramset opp, tror jeg :D ...også er det veldig fint om hun er flink med munnen :oops: Nullet
waco Skrevet 9. juli 2002 #3 Skrevet 9. juli 2002 ...du glemte å stryke skjorter og bake brød..... ellers er jeg ganske enig... Men hu måkke være for smart da seff... hehe Waco
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #4 Skrevet 9. juli 2002 Tror ikke det er noen fare for at du får en for smart dame Waco......
waco Skrevet 9. juli 2002 #5 Skrevet 9. juli 2002 ...du har visst rett i det... smarte damer er like sjeldne som stjerneskudd er det det du mener...?
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #6 Skrevet 9. juli 2002 Det finnes masse smarte damer, men jeg tror ikke de vil være sammen med deg.
waco Skrevet 9. juli 2002 #7 Skrevet 9. juli 2002 jaha....sånn å forstå ....daaa skjønner jeeeg... det er slik det henger sammen.... akkurat ja.... javisst....
Maeve Skrevet 9. juli 2002 #8 Skrevet 9. juli 2002 Smart dame er: Den som lurer mannfolka trill rundt! "Maeve"
Stein Skrevet 9. juli 2002 #9 Skrevet 9. juli 2002 Waco da, her kan du boltre deg skikkelig: ettersom jeg leser hva du skriver rundt om kring har du vel glemt å få med at hu :Må svelge arvesølvet??? Nå må du ta deg sammen litt her,, hehe. Personlig vil jeg si: Hun skal være Snill og god, ærlig og trofast. Kommer ikke på noe mere jeg. mvh Stein
mann Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2002 Takk Stein Du har oppfattet hav et ekte kvinnfolk er, pluss et bra utseende. Tror ikke det var så mange kvinner på kvinneguiden, som skjønnte hva det egentlig går ut på å være et "ekte kvinnfolk". Kanskje det er grunnen til at det er så mange enslige kvinner her i norge.
Gjest Kinga Skrevet 9. juli 2002 #11 Skrevet 9. juli 2002 ..hehe..he.. :D Denne tråden var litt morsom.
Stein Skrevet 9. juli 2002 #12 Skrevet 9. juli 2002 Bra noen er enige med meg, Jeg tenkte på å ta med bra utseende, men det er så individuelt at,, smaken min er sikkert ikke lik smaken din osv osv, og bra er det hadde blitt kjedelig om alle likte samme dama Stein.
Gjest Kinga Skrevet 9. juli 2002 #13 Skrevet 9. juli 2002 Jeg har sansen for damer det er tak i. Damer som kan bruke hodet. Damer som bryr seg om vesentlige ting, damer som har verdier, ikke bare flyter rundt i sin egen ubevisste verden. Jeg liker damer som har selvtillit. Jeg har stor respektet for damer som kan vise omsorg og som evner å gi av seg selv, kvinner som har ekte glød og engasjement i det i de foretar seg. Jeg kunne byttet ut damer/kvinner med mennesker også.
Nullet Skrevet 9. juli 2002 #15 Skrevet 9. juli 2002 Nullet...din tjuvradd :o Maiken Jeg stal det, bare for å illustrere hvor kravstore kvinner er i forhold til det annet kjønn, i motsettning til menn! Tenkte jeg måtte gi igjen med samme mynt. Typisk kontaktanonnser i f.eks Dagbladet. Hun skriver: "Han må være perfekt, høyt utdannet og ha mye penger". Han skriver: "Er ikke rik på gods og gull, men tror jeg er ganske snill". Jeg hadde aldri i livet svart på en kontaktanonnse fra en kvinne, slik som de fremstiller seg selv, OG menn! Det må nok en HELT ny "tone" til fra kvinner, om jeg skal vurdere noe slikt! Heldigvis så er jeg ikke "kontaktsøkende"! Noen som skjønner hva jeg mener?
Gjest Maiken/ikke innlogget Skrevet 9. juli 2002 #16 Skrevet 9. juli 2002 Skjønner ikke bæret, Nullet :D Men så er jeg i den heldige situasjonen at jeg i umiddelbar næret HAR en sånn mann som du er så livaredd for å bli sammenliknet med *tsk tsk* Maiken
bompi Skrevet 9. juli 2002 #17 Skrevet 9. juli 2002 Skjønner hva du mener Nullet... på en måte.. Vi kvinner er kanskje litt kravstore, men de kravene vi stiller går ofte på personlighet, ikke på kropp og utseende, sånn som hos dere gutta... mener nå jeg... uansett, folk må få stille de kravene de selv vil, da får de det som de vil, kanskje... og om ikke, så kan de jo bare skylde på seg selv foruten det, så syns jeg hele greia med "ekte mannfolk/kvinnfolk" er litt teit... det er jo ganske subjektivt...
Pinocchio Skrevet 9. juli 2002 #18 Skrevet 9. juli 2002 Joda, sikkert litt teit. Men litt kvinnelighet i klesstilen gjør underverker for meg. Da kan hun gjerne være så "mannelig" hun bare måtte ønske i hodet sitt.. Litt kvinnelig staffasje og fjas. Da er jeg mann og hun kvinne, liksom. Ut over det kan hun gjerne ønske å bli sjefen min. Det går greit. Såpass selvtillitt har jeg i min egen karriere.. Men hvor ble det av kvinneligheten sånn utenpå? Hvem drepte den? Ble den umoderne? Joda, man ser jo damer på høye hæler og miniskjørt ennå, men er det kvinnelighet eller er det "menn" i kvinnekropper som digger seg selv. Hvor ble det av den gyldne middelvei? Enten snowjoggers og tennissokker eller ti cm hæler? Herregud. Snakk om svart/hvitt. Litt kvinnelighet i klesstilen savner jeg hos de fleste. Ikke alle. Jeg har da fortsatt noen å jakte på. Konklusjon for framtiden: Menn prøver å bli mer menn, men samtidig mer myke og forståelsesfulle. Kvinner prøver bare stort sett å bli mer menn. Tja. Det var det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå