Gå til innhold

Klarer ikke ringe han jeg holder på med. Blir nervøs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som blir nervøs for å ringe han jeg holder på med?

Vi har hatt en greie med å ringe hverandre et par ganger i uken dersom vi ikke er med hverandre hver uke. Det er ikke noe som er avtalt, men det er blitt slik. Men ofte så tenker jeg at jeg har lyst å ringe, men så vegrer jeg meg for å gjøre det. Jeg tror jeg er litt redd for at jeg kommer til å forstyrre han, ikke vet hva jeg skal si, hva om han ikke vil prate? osv. 

Men ofte når jeg tenker på det så ringer han....Så det er jo tydelig at han synes det er ok å prate med meg. Men jeg er så redd for at han skal synes at jeg ikke tar intiativ eller at jeg er uinteressert når det bare er han som ringer og feks tar intiativ tl å finne på noe. 

Noen som kjenner seg igjen? Eller som kan gi meg noen tips?

Anonymous poster hash: 7c7c9...50d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan velge å klenge seg til tryggheten og miste livet - eller man kan gå ut der hvor vinden blåser og leve.

Anonymous poster hash: 319a8...556
  • Liker 5
Skrevet

Ring ham innimellom, går nok helt fint!

Skrevet

Ring han du...:)

Det verste som kan skje er jo at han sier at han ikke kan prate akkurat der og da, men det er jo helt vanlig :)

Kom igjen.. ;)

Skrevet

Jeg pleide aldri å ringe de jeg datet, inntil jeg traff en fyr som hatet meldinger over alt på jord. Dessverre er jeg en av disse håpløse menneskene som ikke er limt fast til mobilen, så ofte hørte jeg ikke at han ringte. Likte heller ikke å ta den når jeg var med venninner. 

Men utenom dette var det veldig koselig, og nervøsiteten forsvant fort. Ringer du og han er opptatt så må du ikke ta det som en avvisning. :)

Anonymous poster hash: faf11...783
Skrevet

Kan ikke gi deg noen tips desverre, for for meg er det også kjempe vanskelig å ringe. Sparer prating og tørrprating til når vi møtes for er så redd vi ikke har mer å snakke om hvis vi snakker fra oss på telefon. Men så skal det sies jeg også misliker å snakke med venninder osv over telefon, foretrekker face 2 face eller sms :) Hvis noen ringer meg for å skravle på tlf blir jeg småirritert og ber dem om å gi beskjeden de skal gi eller komme til poenget. :P

Anonymous poster hash: cdd73...e1e
Skrevet

Har det på samme måte. Liker ikke å snakke med daten min på tlf. Hvert fall hvis vi ikke har møtt hverandre før. Det kan fort bli kleint! Hvis han plutselig skulle ringe, så kvier jeg meg litt å ta tlf. Er så redd for at vi ikke har noe å snakke om.

Nå er ikke jeg noe særlig glad i snakke i tlf uansett, men ekstra ille når det er snakk om daten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...