Gå til innhold

Han har sluttet å vise interesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som kan ha skjedd.

Jeg ble spurt om å ta en kaffe av en mann som bor like i nærheten av der jeg bor. Vi hadde bare sett hveandre en del ganger. Jeg ga han navnet på facebooken min. Og vi begynte å prate på chat på fb. Vi avtalte en kaffedate. Men på grunn av at det kom noe viktig i veien så måtte jeg avlyse. Spurte om vi kunne møtes onsdagen istedet. Han sa at det var greit. Han kontaktet meg og virket interessert ut videre. Men han virket mer og mer merkelig ut i kommentarer. Nesten litt sur og rar. Da tirsdagen kom så gruet jeg meg så mye til å treffe han at jeg valgte å se om han kom med et klokkeslett. Men han sa ingenting. Så kom onsdagen: ingen sa noe om møte. Og vi møttes ikke. Men vi pratet litt på chat men nesten ikke for han hadde plutselig ikke tid å prate. Han var ikke helt mim type tenker jeg. For han virker litt anderledes ut enn meg i interesser osv. Men ville gi det en sjans egentlig. Men kan han ha mistet interessen? Burde jeg ha kommet med et nytt klokkeslett siden jeg avlyste forrige møte... hva tenker dere?. Har noen andre vært der at dere vil på date men føler dere ikke klar i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 351c7...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble spurt om å ta en kaffe av en mann som bor like i nærheten av der jeg bor. Vi hadde bare sett hveandre en del ganger. Jeg ga han navnet på facebooken min. Og vi begynte å prate på chat på fb. Vi avtalte en kaffedate. Men på grunn av at det kom noe viktig i veien så måtte jeg avlyse. Spurte om vi kunne møtes onsdagen istedet. Han sa at det var greit. Han kontaktet meg og virket interessert ut videre. Men han virket mer og mer merkelig ut i kommentarer. Nesten litt sur og rar. Da tirsdagen kom så gruet jeg meg så mye til å treffe han at jeg valgte å se om han kom med et klokkeslett. Men han sa ingenting. Så kom onsdagen: ingen sa noe om møte. Og vi møttes ikke. Men vi pratet litt på chat men nesten ikke for han hadde plutselig ikke tid å prate. Han var ikke helt mim type tenker jeg. For han virker litt anderledes ut enn meg i interesser osv. Men ville gi det en sjans egentlig. Men kan han ha mistet interessen? Burde jeg ha kommet med et nytt klokkeslett siden jeg avlyste forrige møte... hva tenker dere?. Har noen andre vært der at dere vil på date men føler dere ikke klar i det hele tatt?

Du avlyser første møte ..likevel så forventer du at man for andre gang skal sette opp neste møte med klokkeslett og greier ? :..kvinnfolk altså, som om du hadde gjort det ?

Er du klar over at de aller fleste jenter\kvinnfolk "flaker" fra alt, så noe annet er ikke å forvente egentlig.

Med mindre jeg har gode indikasjoner på at det er en "reell" grunn bak avlysningen så antar jeg at hun har andre lengre fremme i køen enn meg som hun holder på med...

Anonymous poster hash: 89755...6a1

• Liker 9
Skrevet

Dropp ham hvis han oppfører seg rart. Du gjorde ikke noe galt.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Får egentlig inntrykk av at han føler du ikke er så interessert,og derfor han reagerer sånn.Selvfølgelig skulle du kommet med klokke slag,for det var på ditt initiativ etter at du avlyste.

Og du virker jo ikke så motivert for å date han heller i følge det siste du skriver.Kanskje det er derfor han trekker seg unna,at han merker det?

Skrevet

Dropp ham hvis han oppfører seg rart. Du gjorde ikke noe galt.

Jo, hun gjorde noe galt ved ikke å foreslå klokkeslett for andre date, det var tydelig hennes ansvar. Skjønner godt at han ikke gidder mer når TS oppfører seg som en skremt jentunge...

• Liker 3
Skrevet

Spør han vel bare på nytt om et møte og kl.slett denne gangen :)

OM du virkelig vil.... :)

Er ikke verre enn det..:)

Skrevet

Jeg spurte. Svaret jeg fikk var at han hadde begynt å prate med eksen sin igjen. Og at han hadde fortsatt følelser for henne derfor kunne han ikke treffe meg igjen. Jeg var ikke så interessert i han at det gjør meg noe. Jeg følte vi var for ulike. Men det sårte kun selvtilliten min. Jeg følte meg ikke helt ferdig med eksen min selv følelsesmessig og det skrev jeg til han. Ville dere ha slettet han av facebook?

• Liker 2
Skrevet

Nei ville ikke slettet han men gjerne trykt på "vis mindre av denne personen" knappen,slik at jeg ikke ble minnet på han hele tiden..

Skrevet

Nei ville ikke slettet han men gjerne trykt på "vis mindre av denne personen" knappen,slik at jeg ikke ble minnet på han hele tiden..

Jeg har ikke slettet han, men jeg har lyst å gjøre det. Jeg synes at unnskyldningen om at han og eksen har begynt å prate sammen igjen er forståelig... Forståelig at det var følelser der, men samtidig så er det kjipt å bli invitert på date av en mann som ikke var ferdig med eksen i utgangspunktet. Man føler seg som et desperat vendepunkt. Jeg håper at han var ærlig om at det var årsaken. Han sier at hvis det ikke funker med henne vil han invitere meg på date igjen, men jeg vurderer å slette han, selv om jeg var hyggelig tilbake. Har han dumpet meg så har han dumpet meg. Men har ikke slettet han forløbig. Og det virker gjerne dramatisk å slette.. vet ikke.

Skrevet

Jeg har ikke slettet han, men jeg har lyst å gjøre det. Jeg synes at unnskyldningen om at han og eksen har begynt å prate sammen igjen er forståelig... Forståelig at det var følelser der, men samtidig så er det kjipt å bli invitert på date av en mann som ikke var ferdig med eksen i utgangspunktet. Man føler seg som et desperat vendepunkt. Jeg håper at han var ærlig om at det var årsaken. Han sier at hvis det ikke funker med henne vil han invitere meg på date igjen, men jeg vurderer å slette han, selv om jeg var hyggelig tilbake. Har han dumpet meg så har han dumpet meg. Men har ikke slettet han forløbig. Og det virker gjerne dramatisk å slette.. vet ikke.

?!?!?

Viss det ikke funker med henne vil han invitere deg ut igjen??

Loooord.... DET er du for god til ass!! Du er ikke noens 2 valg !!!!

Herregud så provosert jeg blir av sånt!

Slett han, og ikke tenk mer på han !

Gjest Raptuza
Skrevet

Han er en dust. Slett han & glem han. Han er ikke verdt det.

Skrevet

Han er en dust. Slett han & glem han. Han er ikke verdt det.

Jeg gidder ikke å være et andre valg for noen. Det var galt av han å invitere på date uten å være ferdig med den damen. Jeg må være hard.... Jeg sletter han! :) 

• Liker 1
Skrevet

?!?!?

Viss det ikke funker med henne vil han invitere deg ut igjen??

Loooord.... DET er du for god til ass!! Du er ikke noens 2 valg !!!!

Herregud så provosert jeg blir av sånt!

Slett han, og ikke tenk mer på han !

Heldigvis så følte jeg at han ikke var helt typen min av personlighet og interesser... Og jeg gidder ikke å være et andrevalg. Glad jeg aldri var på en date med han. Og glad jeg aldri hadde sex med han ;) 

Skrevet

Heldigvis så følte jeg at han ikke var helt typen min av personlighet og interesser... Og jeg gidder ikke å være et andrevalg. Glad jeg aldri var på en date med han. Og glad jeg aldri hadde sex med han ;)

Ja vet du hva !! TAKK og lov for det !

Slett han du :) 

Skrevet

Jeg spurte. Svaret jeg fikk var at han hadde begynt å prate med eksen sin igjen. Og at han hadde fortsatt følelser for henne derfor kunne han ikke treffe meg igjen. Jeg var ikke så interessert i han at det gjør meg noe. Jeg følte vi var for ulike. Men det sårte kun selvtilliten min. Jeg følte meg ikke helt ferdig med eksen min selv følelsesmessig og det skrev jeg til han. Ville dere ha slettet han av facebook? Anonymous poster hash: 351c7...05c

Han var en grusom person som ikke var ferdig med eksen? Men du sier her selv at du ikke var ferdig med din eks? Synes du virker i overkant furten.

Anonymous poster hash: 1633e...00d

• Liker 1
Skrevet

Ja vet du hva !! TAKK og lov for det !

Slett han du :)

Jeg har slettet han!. Ut med han!. Har blitt behandlet slik før!. Jeg skrev ikke styggt tilbake men jeg følte meg behandlet som et reservevalg og for min egen del er han nå slettet. Fins nok av menn!

Skrevet

Ta litt ansvar selv! Var jo du som baila han først, ffs

Skrevet

Han var en grusom person som ikke var ferdig med eksen? Men du sier her selv at du ikke var ferdig med din eks? Synes du virker i overkant furten.

Anonymous poster hash: 1633e...00d

Er ikke furten men mener at det er rett å slette han pga dette. Jeg vet at jeg selv ikke har følt meg ferdig med min eks men jeg mener at måten han fortalte det på så gjorde det meg usikker og dermed er han slettet. Jeg har sagt fine ord til han men jeg vil ikke ha en som dumper meg på min fb

Skrevet

Ta litt ansvar selv! Var jo du som baila han først, ffs

Ja jeg kuttet en date med han først. Vet det. Men jeg kan ikke være venner med han når han vil finne ut av det med eksen. Det blir feil for alle. Jeg er ikke sur på han.

Skrevet

Ja jeg kuttet en date med han først. Vet det. Men jeg kan ikke være venner med han når han vil finne ut av det med eksen. Det blir feil for alle. Jeg er ikke sur på han.

Nei, det er klart, men utfra hovedinnlegget virket det som du avsa deg all skyld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...