AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Noen som har fått denne hårbehandlingen utført? Vil gjerne høre både negative og positive sider. Har hørt at håret mister volumet sitt, og aldri blir som før, stemmer det? Eller blir det sånn som når jeg retter det ut hjemme med rettetang?Anonymous poster hash: 3a253...876
The Kitten Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Jeg har tatt det jevnlig i nesten 10 år. Noen sier at håret blir veldig skadet av det. Det er feil, håret gjennomgår denne behandlingen kun èn gang. Først på hele håret, og deretter kun på etterveksten og denne er jo ubehandlet. Mitt hår blir veldig flatt de første 3 dagene før jeg kan vaske det (det kan ikke bli vått på 72 timer) men så snart jeg har vasket det får det volum igjen.
wintergirl Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Jeg har tatt det jevnlig i nesten 10 år. Noen sier at håret blir veldig skadet av det. Det er feil, håret gjennomgår denne behandlingen kun èn gang. Først på hele håret, og deretter kun på etterveksten og denne er jo ubehandlet. Mitt hår blir veldig flatt de første 3 dagene før jeg kan vaske det (det kan ikke bli vått på 72 timer) men så snart jeg har vasket det får det volum igjen. Hva med oss som har veldig fine hårstrå, typisk nordisk hår som farges og stripes jevnlig? Har selv fall og bruker glattetang, men skulle vært deilig med litt pause
The Kitten Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Hva med oss som har veldig fine hårstrå, typisk nordisk hår som farges og stripes jevnlig? Har selv fall og bruker glattetang, men skulle vært deilig med litt pause Vet ikke hvordan det er hvis man farger og striper det jevnlig. Har selv veldig tynne hårstrå, men har ikk typisk norsk hårstruktur har så nært afro du kommer uten å ha afro.
wintergirl Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Vet ikke hvordan det er hvis man farger og striper det jevnlig. Har selv veldig tynne hårstrå, men h ar ikk typisk norsk hårstruktur har så nært afro du kommer uten å ha afro. Ok. Sikkert for mye for mitt hår. Takk for svar
The Kitten Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Du kan jo ta en tur innom en salong som tilbyr det. Hvis du tilfeldigvis bor i Bergen anbefaler jeg å høre med Sandra på E.T i Åsane.
wintergirl Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Du kan jo ta en tur innom en salong som tilbyr det. Hvis du tilfeldigvis bor i Bergen anbefaler jeg å høre med Sandra på E.T i Åsane. Bor i Østfold. Men kan jo spørre meg fram. Føler du håret har bedre med det enn glattetang?
The Kitten Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Bor i Østfold. Men kan jo spørre meg fram. Føler du håret har bedre med det enn glattetang? Mye bedre.
mbt Skrevet 29. august 2015 #9 Skrevet 29. august 2015 Jeg har tatt supersilk et par ganger (ikke sikkert det er helt det samme), og likte det veldig godt! Denne sliter ikke på håret annet enn varmen fra behandlingen, fordi kuren er laget av planteoljer som skal pleie og styrke håret. Håret var helt rett en stund, og alltid rett etter føn. Går gradvis ut etter tre-fire måneders tid. Håret mitt skjøt fart og vokste masse etter kuren (og pause fra rettetang).
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #10 Skrevet 29. august 2015 Jeg har tatt det jevnlig i nesten 10 år. Noen sier at håret blir veldig skadet av det. Det er feil, håret gjennomgår denne behandlingen kun èn gang. Først på hele håret, og deretter kun på etterveksten og denne er jo ubehandlet. Mitt hår blir veldig flatt de første 3 dagene før jeg kan vaske det (det kan ikke bli vått på 72 timer) men så snart jeg har vasket det får det volum igjen. Så bra:) hvor mye betalte du første gang, og hvor mye betaler du for ettervekst? Kommer vel an på hvor lang og tykt hår man har, så jeg må betale 5300 kr sa frisøren da jeg var der for å bestille time.. Har hår til nesten nedenfor puppene, og det er middels tykt. Anonymous poster hash: 3a253...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå