Gå til innhold

Hva skal vil skje med fylkesnemda

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

kom på at staten har tatt over de fylkesmessige delene av barnevernet og det er har blitt delt in og in i fem regioner blir det da også regionnemder i steden for fylkesnemder noen som kan fortelle

hilsen

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt annet enn at det fortsetter å være fylkesnemnder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått forespørsel om jeg vil være med som "legmann" eller hva det heter i Fylkesnemda i Oslo/Akershus perioden 2005-2009. Så da kan det jo tyde på at fylkesnemda består ja.

-

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har fått forespørsel om jeg vil være med som "legmann" eller hva det heter i Fylkesnemda i Oslo/Akershus perioden 2005-2009. Så da kan det jo tyde på at fylkesnemda består ja.

-

Og hvilke kvalifikasjoner kreves da?

Vet da om folk som er med i diverse ("rettslige")organer, spesielt lovlydige er de ikke.

Skrevet

Vet da om folk som er med i diverse ("rettslige")organer, spesielt lovlydige er de ikke.

hei

hva slaks organer mener du da, vis du skal vere medommer i retten eller jurymedlem kreves det plettfri vandel, her er det komunepolitikere og kommuner som tar ut de som skla sitte også godkjennes de av retten det kunne vere interessant og hør hva som det er i nemda

hilsen

Gjest Gjetelise
Skrevet

De som skal være med i fylkesnemda plukkes ut ifra listene over de som er meddommere/jurymedlemmer tror jeg. Det var ihvertfall sånn jeg kom med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...