AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Det er en gutt som går i samme klasse som meg på Vg1 og han er ganske kjekk. Har veldig lyst å bli bedre kjent med han, men vet inne hvordan. Han er ogås veldig pratsom og sånt, men har ikke pratet med han. Så hvordan kan jeg bli kjent med han?Anonymous poster hash: 0aad1...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Prat med han[/quote Jeg vet jo ikke hva jeg skal prate omAnonymous poster hash: 0aad1...bbb
Gjest Spiderman Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Spør om han liker makrell i tomat. Hvis han sier nei så kjenner du han litt bedre enn du gjorde før du spurte.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 På VGS er det jo kjempelett! Ååå skulle ønske jeg kunne gå på VGS igjen! Gutteproblemene jeg hadde da er INGENTING forhold til som voksen. Alt var så mindre annstrengt og mere gøy da. Jeg hadde mine triks hvor jeg brukte noen uker på å stirre de i senk, før jeg gjorde teite planlagte "tilfeldige" ting som å "snuble" "mangle lighter" eller lignende for å komme i kontakt å bryte isen, og etter det så flørtet jeg ganske åpenlyst herregud det var så gøøøøyyyyy. Nå kan man ikke gjøre sånt lenger for nå blir man bare definert som den onde fristerinnen eller desperate dama i middelåra... Anonymous poster hash: ada97...2e3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 På VGS er det jo kjempelett! Ååå skulle ønske jeg kunne gå på VGS igjen!Gutteproblemene jeg hadde da er INGENTING forhold til som voksen. Alt var så mindre annstrengt og mere gøy da. Jeg hadde mine triks hvor jeg brukte noen uker på å stirre de i senk, før jeg gjorde teite planlagte "tilfeldige" ting som å "snuble" "mangle lighter" eller lignende for å komme i kontakt å bryte isen, og etter det så flørtet jeg ganske åpenlyst herregud det var så gøøøøyyyyy. Nå kan man ikke gjøre sånt lenger for nå blir man bare definert som den onde fristerinnen eller desperate dama i middelåra... Anonymous poster hash: ada97...2e3 Skal jeg stirre på han? Syns ikke han at det blir litt rart kanskje?Anonymous poster hash: 0aad1...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå