Nabodama Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Snu det hele på hodet, og tenk på hva du ville synes om at din mann savnet, og gjerne ville møte ei jente som var forelsket i ham. Hadde det vært ok? Spesielt hvis dere var enige om at han skulle kutte forbindelsen med henne. Hadde ikke det føltes som et svik mot deg at han savnet henne og ikke ville være henne foruten? Tror du vet svaret selv.
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Jeg syns i hvertfall at du skal snakke med mannen din - hvis du føler at noe er "galt" så er det jo til begges beste at dere prøver å finne ut av det. Og om det har med denne vennen å gjøre, så er det kanskje like greit å finne ut av det? Om dere ikke en gang prøver, så kommer du kanskje aldri til å få ro for det? Kanskje du vil se helt anderledes på vennen og situasjonen hvis du møter han igjen - ting har en tendens til å bli for store og betydningsfulle i hodene våre...Kanskje det ikke er vennen som er problemet, men at du gjerne vil ha en eller annen forklaring på hvorfor du ikke er tilfreds? Bare noen tanker fra meg... K
Mossa Skrevet 16. september 2004 #4 Skrevet 16. september 2004 Hadde sambo fortalt meg at han hadde en slags indre uro over en kvinne som var forelsket i han, og som vi ble enige om å unngå.....da vet jeg jaggu ikke hva jeg hadde gjort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå