AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Daten viste meg bilder her om dagen. Blant annet noen av eksen. Og jeg syntes hun lignet på meg. Så når jeg var alene så søkte jeg henne opp på Facebook, og jo hun ligner virkelig på meg. Han virker til å være over henne. Det er en stund siden det ble slutt. Han har vært ærlig om deres forhold og hvorfor det ble slutt også. Men jeg har aldri opplevd å se en som ligner så mye på meg før. Det var litt creepy. Fikk en venninne til å se på bildet, uten å si noe. Hun sa "jøss dere to ligner jo på hverandre". Andre som har opplevd noe slikt? Hvordan tolke dette? Anonymous poster hash: 8a120...f72
Gjest BethD Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Trenger vel ikke tolke noe som helst..? Han har vel sikkert en "type" han liker,og dere to faller i samme kategori.. Lag ikke storm i et vannglass...
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Det er urtolig hvordan dere kvinner kan lage store problemer av alt. ok ikke alle kvinner. Men det virker som det er ganske mange kvinner som gjør dette 2
Gjest BethD Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Det er urtolig hvordan dere kvinner kan lage store problemer av alt. ok ikke alle kvinner. Men det virker som det er ganske mange kvinner som gjør dette Hentet deg godt inn der...
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Mange har en type og det er mest sannsynlig bare tilfeldig at dere er såpass like. Anonymous poster hash: 08cec...d1d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 TS her. Jeg kjeder meg Jeg er ikke bekymra. Bare forundret Anonymous poster hash: 8a120...f72
Gjest BethD Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 TS her. Jeg kjeder meg Jeg er ikke bekymra. Bare forundret Anonymous poster hash: 8a120...f72 Du får fortelle han neste gang at du syns eksen var kjempepen
Teethgrinding Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Vi preges alle av ekser når vi velger partnere. Det sies at våre erfaringer former hvem vi finner interessante. Hvis du har en eks med et spesielt ansiktstrekk vil du antakeligvis kjenne igjen gamle følelser i tilsvarende trekk hos en ny. Idéen der vi er blanke ark som vandrer rundt og plutselig lar oss sjarmere er håpløs. Hørt om jenter som leter etter partnere som minner om sin far? Menn som leter etter en erstatning for mor? Psykologer ville hatt en field day i å forklare dypere på dette temaet. Jeg ville bare registrert likhetene og ikke tenkt noe mer på det. Ekser er ekser. De går aldri bort, men de blir minner der langt bak i cortex. Du er deg selv uansett hvor fysisk lik du kanskje skulle være. Menneskepsyken er ikke så ren og hyggelig som man krever. Det er våre sosiale kulturelle normer og verdier som gjør oss hyggelige og medgjørlige.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Du får fortelle han neste gang at du syns eksen var kjempepen Hahaha det skal jeg jaggu gjøre Arcturus - jeg er litt motsatt. Jeg leter etter menn som IKKE ligner min far. Anonymous poster hash: 8a120...f72
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Fyren har altså da en type dame som han liker, ikke noe galt i det.
Gjest Raindrops Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg skjønner at det føles litt rart. Jeg har en ungdomskjæreste som har forlovet seg med en jente som er helt samme type som meg, jeg ble litt paff, men jeg tviler sterkt på at hun trenger å være bekymret Endret 27. august 2015 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #12 Skrevet 28. august 2015 Joda, eksen min var sammen med 10 jenter etter meg som alle hadde mine trekk.... *sukk* Så dette er visst helt vanlig! Anonymous poster hash: 4914b...e57
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #13 Skrevet 28. august 2015 De fleste menn jeg kjenner går etter samme type jente. Selv datet jeg en fyr jeg innså lignet veldig på pappa.. det ødela en del kan man si. Anonymous poster hash: 0ee5a...890
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #14 Skrevet 28. august 2015 Prøv å tenke at da har han funnet noen som stemmer med hans preferanser på utseende, og som i tillegg passer bedre for han. Anonymous poster hash: ec39f...94e
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #15 Skrevet 28. august 2015 De fleste menn jeg kjenner går etter samme type jente. Selv datet jeg en fyr jeg innså lignet veldig på pappa.. det ødela en del kan man si. Anonymous poster hash: 0ee5a...890 Det har jeg også gjort.. haha..!! Fytti grisen, når man oppdager det så er det jo helt krise..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå