Gjest Balian de Ibelin Skrevet 29. august 2015 #21 Del Skrevet 29. august 2015 Det er faktisk upassende å ta en selfie og smile på et sted hvor mennesker ble skutt (ser ut som bildet er tatt foran den plassen hvor henrettelsene ved ksyting foregikk) Sterke inntrykk, men verdt det fordi å lære historien om det er viktig. Folk må slutte å oppføre seg som at det at hun tok en slelfie og smilte er det værste som noen gang har skjedd i Auschwitz. Ja det er kanskje upassende og hun burde ikke ha gjort det. Men av alle ting hun kunne ha gjort så er det å smile på en selife langt i fra det værste. Og om man ikke kan smile hvor mennesker har blitt drept så kan man nesten ikke smile noe sted i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WallenStairs Skrevet 29. august 2015 #22 Del Skrevet 29. august 2015 Var på skoletur når jeg gikk på ungdomsskolen og besøkte fangeleiren. Et sterkt syn, kunne på et vis kjenne lidelsene på kroppen av å være der. Dessverre fikk vi en dårlig engelsk tolk, og forsto ikke hva som ble sagt. Det ødela riktignok mye av inntrykket når vi skulle tas med inn i historien. Jeg husker fremdeles lukta og inntrykkene. En får et annet syn på livet. Stakkars uskyldige mennesker som var fanget der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 29. august 2015 #23 Del Skrevet 29. august 2015 Er det mulig å dra dit året rundt? På vinteren og? Er det kaldt i polen i høst/vintermånedene?Anonymous poster hash: aee35...6ab Grusomt kaldt, er så åpent overalt, lite skog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 29. august 2015 #24 Del Skrevet 29. august 2015 Folk må slutte å oppføre seg som at det at hun tok en slelfie og smilte er det værste som noen gang har skjedd i Auschwitz. Ja det er kanskje upassende og hun burde ikke ha gjort det. Men av alle ting hun kunne ha gjort så er det å smile på en selife langt i fra det værste. Og om man ikke kan smile hvor mennesker har blitt drept så kan man nesten ikke smile noe sted i Europa. Man smiler iallefall ikke etter en rundtur i Auschwitz, om man har hodet og hjertet på rett plass... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 29. august 2015 #25 Del Skrevet 29. august 2015 Man smiler iallefall ikke etter en rundtur i Auschwitz, om man har hodet og hjertet på rett plass... Du er klar over at hjerte bare er en pumpe ikke sant. Det er hjernen som føler Men om hun hadde smilt i Bergen-Belsen eller andre steder hvor det har skjedd grussome ting. Så hadde det ikke gjort noe. Og jeg synes det er idiotisk å dra opp en 4-5 år gammel sak igjen slutt og oppfør dere som at de at hun smilte på et bilde er det værste som har skjedd i Auschwitz og jeg har allerede sagt at det var noe hun ikke burde ha gjort. Jeg gidder ikke gjenta meg mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #26 Del Skrevet 29. august 2015 Man smiler iallefall ikke etter en rundtur i Auschwitz, om man har hodet og hjertet på rett plass... Jada, alle forstår nok at hun sikkert ikke tenkte og at hun aldri burde smilt. Hun smilte jo ikke fordi hun var der, men pga selfien. Ingen som har sagt hun burde gjort det, men som brukeren over meg sier så er det ikke det verste som har skjedd der. Ingenting å henge seg opp i. Anonymous poster hash: e38ee...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå