Gå til innhold

Ok å legge han til på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør på vegne av en venninne ettersom jeg selv er usikker på hvilke råd jeg bør gi.

En mann,12 år eldre enn henne, tok kontakt på en datingside, hun var ikke klar for kontakt og informerte om at hun skulle avslutte profilen. Ha sa han skjønte det og at det var i orden. Han deaktiverte sin  profil på samme tidspunkt.

Hun angrer nå ettersom han virket som en trivelig fyr, og vurderer derfor å legge han til på facebook, er det innafor?

Anonymous poster hash: b9ae9...ee1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen motforestillinger? :)

Anonymous poster hash: b9ae9...ee1
Skrevet

Det kan du fint gjøre. Men introduser deg mens du sender friendrequesten ved å gi han en kort "hei det er meg fra datingsiden, sender deg en venneforespørsel hvis du vil prate :) " beskjed i innboksen samtidig.

Anonymous poster hash: 1c3a6...543
  • Liker 2
Skrevet

Det kan du fint gjøre. Men introduser deg mens du sender friendrequesten ved å gi han en kort "hei det er meg fra datingsiden, sender deg en venneforespørsel hvis du vil prate :) " beskjed i innboksen samtidig.

Anonymous poster hash: 1c3a6...543

For et teit forslag til melding.

Anonymous poster hash: 33c1e...c2b

• Liker 1
Skrevet

Hva skal man skrive i stedenfor da?

Anonymous poster hash: ad3d7...e1f

Skrevet

Hvorfor gidder du å skrive det..?

Kom med et forslag til noe annet da om det var så teit..?

Syns ikke det var teit,men ærlig..!

Skrevet

Trenger jo ikke å sende venneforespørsel heller, det er jo bare til å begynne med en mld og sjekke an stemningen etterhvert 😊

Skrevet

Trenger jo ikke å sende venneforespørsel heller, det er jo bare til å begynne med en mld og sjekke an stemningen etterhvert 😊

Havner gjerne i "annet"-boksen, kan hende han aldri ser den.

Skrevet

Hvorfor gidder du å skrive det..?

Kom med et forslag til noe annet da om det var så teit..?

Syns ikke det var teit,men ærlig..!

Ærlig? Sende noen en venneforespørsel og skrive "jeg sender deg en venneforespørsel"?

En helt fjern ting å skrive. Kanskje jeg skal begynne hver sms jeg sender med "jeg sender deg en sms", eller hvert innlegg på KG med "jeg skriver et innlegg på KG".

• Liker 1
Skrevet

Ja det synes jeg du kan, men send en melding samtidig som en annen foreslå, ikke noe rart med det.

Skrevet

Ja :)

Hun merker jo fort om han er interessert enda eller om han har funnet seg en annen i mellomtiden. 

Skrevet

Ærlig? Sende noen en venneforespørsel og skrive "jeg sender deg en venneforespørsel"?

En helt fjern ting å skrive. Kanskje jeg skal begynne hver sms jeg sender med "jeg sender deg en sms", eller hvert innlegg på KG med "jeg skriver et innlegg på KG".

Så si det til  å begynne med da... resten av innholdet var helt greit !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...