AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Er nok et utrolig dumt spørsmål, men hvordan vet man om man har mye vann i kroppen eller om det er fett..? Anonymous poster hash: 830ce...583
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Ser du feit ut, sånn som meg, så kan du være temmelig sikker på at det er fett og ikke bare vann... har du mye vann innabords vil du nok se litt hoven ut, men valker skyldes nok bare fett :-pAnonymous poster hash: faeb1...171 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 På en del mennesker er det lett å se at kiloene er vann, men ikke på alle. Noen synes det rett og slett ikke på, og det merkes heller ikke på all verdens press-tester. Lymfedrenasje og/eller vanndrivende blir i grunnen eneste måten man kan finne det ut på. Og joda, visst kan vann legge seg på magen og se ut som fett. Anonymous poster hash: 7a2e4...928
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Når jeg har mye vann i kroppen blir jeg hoven og ledd gjør vondt, føler meg også kjempetung når jeg beveger meg.Anonymous poster hash: 7d70b...6f8
Gjest Tekola Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Ryddet for reklame og svar til dette. Tekola, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå