Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 To to tester før forventet mens, og en i dag, på forventet mens dagen. De to første var negative, den jeg tok i dag kunne man skimpte en svak strek - tok rfsu varianten hvor man kan teste 7 dager før mens, men brukte ikke morgenurin, tok den etter jobb. Kan det være at eggløsningen har forskøvet seg - var syk med feber rundt forventet eggløsning, og det derfor er tilfelle at streken er så svak? Har et barn fra før, når jeg testet samme dag med ham, var streken tydelig. Må legge til at jeg har ømme bryster, løs mage(som sist) og er kvalm. Er jeg gravid mon tro?
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #2 Skrevet 16. september 2004 Det sies jo at svak strek er også strek..men den eneste måten å finne det ut på er å teste igjen!!! Lykke til!
monkeyfairy Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Om du kan se en strek, svak eller sterk, så er du nok gravid. Ta èn til for å være sikker du
løvemamma Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Det var jeg som var gjest, og jeg er gravid Merkelig det der med strekene, men de ble tydligere etterhver.
Siam Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Så bra! Gratulerer så mye!!! Lykke til videre, håper du får et fint svangerskap!
cappocino Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Gratulerer så mye med positiv test og den lille spiren i magen
biffen Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 lykke te;) åå eg og vil bli gravide!!!! :-?
Gjest Harmony Skrevet 23. september 2004 #8 Skrevet 23. september 2004 En strek er en strek. Min første test var så svakt positiv at jeg trodde jeg så syner. Men det var nok en liten en på vei ja...
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #9 Skrevet 24. september 2004 Gratulerer masse med spire i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå