Gå til innhold

HJELP! Dere som elsker å gå i skjort/kjole med strømpebukse under til hverdags

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta på deg sykkelshorts under strømpebuksen

Anonymous poster hash: da62f...650

Kan ikke dele egen erfaring her da jeg sjeldent går i kjole/skjørt men sykkelshorts skrøt venninden min av at hun hadde funnet ut av løste dette problemet med stikking fra strømpebuksene! :)

Jeg vil tro det kommer pga maskene i stoffet forandrer størrelse når man sitter og står .

Anonymous poster hash: a8f6e...239

Skrevet

^ på strømpebuksene altså, ikke shortsen. og at derfor kan det klype eller kile.

Anonymous poster hash: a8f6e...239
Skrevet

Det gikk fint i dag, da hadde jeg på meg et litt lengre skjørt i polyester/viskose og 5% elastan, og 40 denier strømpebukse fra Pierre Robert. Kjente såvidt at det begynte å stikke litt mot slutten av dagen men det var ikke i nærheten av så plaget som jeg har vært tidligere. Da brukte jeg riktignok bomullskjole, mulig det hadde stor innvirkning.

Men har ikke så lyst å brette opp kjolen for å sitte med rumpa på jakka mi.... Ser bare pittelitt teit ut  :fnise:

Anonymous poster hash: 65f09...c55
Skrevet

Dette har jeg aldri visst at var en greie  :sjokkert: Jeg har kun brukt strømpebukser i 3 år nå, og har aldri opplevd det. Mine strømper er i 40 den fra Lindex, de i topakning.

Skrevet

Ops, mente ikke å opprette innlegget mitt som anonym litt over her. Det var altså meg, tihi

Skrevet

Dette har jeg aldri visst at var en greie  :sjokkert: Jeg har kun brukt strømpebukser i 3 år nå, og har aldri opplevd det. Mine strømper er i 40 den fra Lindex, de i topakning.

Da skal jeg prøve de strømpebuksene også ;)

Skrevet

Har ingen god løsning foruten å la være å bruke, bruk strømper i stedet da vel. Strømpebukse er uansett noe herk! :(

Anonymous poster hash: 7fdd8...d6d

Skrevet

Har samme problemet. Om jeg kan så bruker jeg heller stay-ups.

Anonymous poster hash: beaf9...be4
  • Liker 1
Skrevet

Kan dere vise eksempler på hva slags kjoler dere bruker? Og gjerne hva slags sko også.... 😊

Anonymous poster hash: a7083...229

Skrevet

Kan dere vise eksempler på hva slags kjoler dere bruker? Og gjerne hva slags sko også....

Anonymous poster hash: a7083...229

Stoffet i kjolen/skjørtet kan bety mye for om det klør eller ikke.

- men skoene betyr nada for om det klør på lårene.

Anonymous poster hash: 964cb...626

Skrevet

Tykke bomullstights. Da ordner det seg. :)

Anonymous poster hash: 729ff...1bb
Skrevet

Men det er ho ikke fint:( vil ha strømpebukse-looken.

Skrevet

Men det er jo ikke fint:( vil ha strømpebukse-looken.

Skrevet

Men det er jo ikke fint:( vil ha strømpebukse-looken.

Synes det er veldig fint, jeg. Men jeg må passe på å kjøpe de i mindre størrelse enn jeg bruker i vanlige klær, slik at de sitter helt etter som strømpebukser gjør. Vil jo ikke at de skal blir løse og baggy i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...