BeautyBox Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Jeg personlig elsker å gå i skjørt med mørk strømpebukse under, eller hverdagskjole med mørk strømpebukse. Kunne godt ha brukt det nesten hver eneste dag! Føler meg så fin i det. Det er bare ett, STORT problem.... Det begynner å klø så hinsides mye på undersiden av lårene og på rumpa, når jeg har sittet lenge på en stol (forelesninger) !!!!! Jeg er ikke sånn som svetter veldig mye verken her eller der, men vet ikke om det er svette eller hva dette kommer av... Men er det noen av dere skjørt-kjole-strømpebukse-elskere som vet om noen måte man kan bli kvitt dette problemet?? Vet feks at gnissende lår kan lindres ved talkum, så det er vel ikke nødvendigvis sånn at man ikke kan bli kvitt problemet. Noe man kan gjøre for å lindre slik strømpebuksekløe?? (Tviler på at talkum funker her..)
Poserose Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Jeg sliter også med det! Føler det hjelper om jeg sitter på et litt tykt stoff, som jakka mi og ikke på tynt skjørt eller rett på strømpebuksa. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Flere?? Ta på deg sykkelshorts under strømpebuksenAnonymous poster hash: da62f...650 2
Gjest Linaria Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Bra dette ikke bare skjer med meg! Jeg går alltid i skjørt eller hverdagskjole og har begynt å bruke sånne svarte basic tights. De er i et stoff som ikke klør så mye.
Gjest Lino Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Jaaa, trodde det bare var min hud. Klør helt jævlig etter å ha sittet en stund. Å ha noe under strømpebuksa har jeg ikke en gang kommet på, doh. TAKK! 3
BeautyBox Skrevet 27. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2015 Ta på deg sykkelshorts under strømpebuksenAnonymous poster hash: da62f...650 Takk for tips!! Men har du tips til sykkelshorts som ikke er så tykke? (Siden det fort kan bli litt klamt) Bra dette ikke bare skjer med meg! Jeg går alltid i skjørt eller hverdagskjole og har begynt å bruke sånne svarte basic tights. De er i et stoff som ikke klør så mye. Så da sitter du ikke konstant å klør deg bak på lårene/ i rumpa når du bruker de? Hvor kjøper du de? Takk!!
BeautyBox Skrevet 27. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2015 Jeg sliter også med det! Føler det hjelper om jeg sitter på et litt tykt stoff, som jakka mi og ikke på tynt skjørt eller rett på strømpebuksa. Takk for tipset!
Poserose Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Takk for tips!! Men har du tips til sykkelshorts som ikke er så tykke? (Siden det fort kan bli litt klamt) Jeg kjøpte et par på HM for ikke så lenge siden, tynne i bomull eller noe Kosta 50 kr. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 det er så utrolig plagsomt!!! Anonymous poster hash: ed8e0...63e 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #11 Skrevet 29. august 2015 det er så utrolig plagsomt!!! Anonymous poster hash: ed8e0...63e Ja Anonymous poster hash: 65f09...c55
BeautyBox Skrevet 29. august 2015 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2015 Ikke hatt noe slike problem Hvilke strømpebukser bruker du, hvor kjøper du de?
Gjest Linaria Skrevet 30. august 2015 #14 Skrevet 30. august 2015 Takk for tips!! Men har du tips til sykkelshorts som ikke er så tykke? (Siden det fort kan bli litt klamt) Så da sitter du ikke konstant å klør deg bak på lårene/ i rumpa når du bruker de? Hvor kjøper du de? Takk!! nei, har ikke hatt dette problemet etter at jeg begynte med tights. Kjøper vel oftest de på H&M.
Vinduskarmen Skrevet 30. august 2015 #15 Skrevet 30. august 2015 Skulle gjerne hatt en strømpebukse i samme stoff som tightsene man får på H&M og Cubus, hater at man på enkelte av skoene mine kan se glippa mellom tightsen og sokkene. Har jeg langsokker blir det fort så "klumpete". Ellers har jeg vært ganske fornøyd med strømpebuksene fra Cubus. Det er en god stund siden jeg kjøpte, men det er de som finnes i ganske mange forskjellige farger. Burgunder, grønn, svart, mørk grå, mørk blå osv.
BeautyBox Skrevet 30. august 2015 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2015 Skulle gjerne hatt en strømpebukse i samme stoff som tightsene man får på H&M og Cubus, hater at man på enkelte av skoene mine kan se glippa mellom tightsen og sokkene. Har jeg langsokker blir det fort så "klumpete". Ellers har jeg vært ganske fornøyd med strømpebuksene fra Cubus. Det er en god stund siden jeg kjøpte, men det er de som finnes i ganske mange forskjellige farger. Burgunder, grønn, svart, mørk grå, mørk blå osv. Men de tightsene på HM - er de sånn at de kan se ut som strømpebukser i 60 denier? Eller er de tykkere? Synes ikke det er så fint når der ser ut som man har skjørt over bukse liksom..
Vinduskarmen Skrevet 30. august 2015 #17 Skrevet 30. august 2015 Men de tightsene på HM - er de sånn at de kan se ut som strømpebukser i 60 denier? Eller er de tykkere? Synes ikke det er så fint når der ser ut som man har skjørt over bukse liksom.. De er dessverre litt tykkere. Noen av de kan se litt skinnende ut også, i uheldig lys. Tror det skal være to forskjellige, og den ene er bedre enn den andre. Kan være en idé å "dra" i stoffet og lyse det opp mot lyset i butikken sånn at du ser hvordan lyset vil reflektere f.eks på knær når du sitter. For min del er det litt avhengig av skjørtet eller kjolen jeg har på. På noen ser det dust ut med tights, på andre ser det greit ut. De er hvertfall noe mer holdbare enn strømpebuksene, som jeg synes lett nupper seg og ser stygge ut etter vask. Søkte i forumet, og det ser ut som om det har vært flere som har vært på jakt etter skikkelig gode strømpebukser. Bestilte noen fra ASOS for en tid tilbake, men de var enda mer ræva enn de vanlige fra Cubus.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #18 Skrevet 30. august 2015 Foretrekker å ha med en litt tykk jakke jeg kan sitte på Samme med treningstights forresten, klør noe i helsikens da også Anonymous poster hash: a7175...450
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #19 Skrevet 30. august 2015 Bruker stort sett alltid strømper med strømpeholder. Har ikke dette problemet. Blir ikke så tett som med strømpebukse. Ludmila Anonymous poster hash: adcb4...8b2 2
funginger Skrevet 31. august 2015 #20 Skrevet 31. august 2015 Kanskje det kan funke med to strømpebukser? Har en venninne som alltid bruker to om vinteren. Jeg har delvis hatt samme problemet selv, men ikke noe særlig med 200 dn eller 40 dn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå