AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Hei! Har fått et virus som skriver "Hei :)" og sender linker til folk på vennelisten min på facebook. Dette er VELDIG kleint for meg, og finner ingen måter på å fjerne dette... Er det noen som kan hjelpe meg/komme med tips?! Anonymous poster hash: b0c99...df7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Skift passord på profilen? Anonymous poster hash: 79f21...3cc
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Skift passord på profilen? Anonymous poster hash: 79f21...3cc Har prøvd det.. Anonymous poster hash: b0c99...df7
Chizue Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 1. Skift passord på facebooken din. 2. Logg deg ut av alle enheter, ipad, mobil, hva enn mer du bruker. 3. Logg deg inn igjen, sjekk appene dine, egentlig slett alt som som du ikke stoler 100% på, quiz,trivia,survey..osv.. Om det enda skjer gjør dette: 4. Clean internett cachen din, samt temp.fil, historikk, nedlastninger, cookies... 5. Kjør antivirus. (og malware program om du har det) 6. Bytt passord på nytt Om ingen av disse funket, så prøv å tenk tilbake til når du tror du fikk viruset og ta en system gjenoppretting til en dato før dette...Om ikke det hjelper så...R.I.P Facebook 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå