Gå til innhold

Spm til gutter på "sjekkern"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutter, når dere er på byen, single og "på jakt", bryr dere dere om hvilke klær jenter har på? Hva liker dere i så fall?

Grunnen til at jeg lurer litt er at jeg ble sjekket opp av flere i helgen, og det skjer ikke alltid. Jeg hadde på meg klær som ikke er helt som jeg pleier ha på, følte meg egentlig litt lite pynta, både i klær og hår. Allikevel virket det altså som at gutter likte meg den dagen,og begynte å fundere på om det var tilfeldig. (haha, kanskje jeg må skifte klesstil :P)

Anonymous poster hash: 89a8d...74f

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Menn er ganske enkle, så jo mer hud du viser desto bedre. Vil jeg tro.

Skrevet

ALLE er pyntet. At du kledte deg i "greie" klær betyr nok at du for det første var mer avslappet og ga mer blaffen enn du gjør ellers, noe som betyr at du ellers kan virke litt anstrengt. I tillegg er det mange jenter/damer som stæsjer seg, så da er det greit å se noen som skiller seg ut med å se mer avslappet ut.

Anonymous poster hash: beeb1...3bb
Skrevet

ALLE er pyntet. At du kledte deg i "greie" klær betyr nok at du for det første var mer avslappet og ga mer blaffen enn du gjør ellers, noe som betyr at du ellers kan virke litt anstrengt. I tillegg er det mange jenter/damer som stæsjer seg, så da er det greit å se noen som skiller seg ut med å se mer avslappet ut.

Anonymous poster hash: beeb1...3bb

Really?

Det har jeg faktisk aldri tenkt på før...

:klo:

Skrevet

jeg liker jenter som kler seg "posh" som de sier in england, det er ikke så vanlig å se her til lands. de fleste jenter i dette landet tror h&m og zara er bra, når de bare ser middelklasse ut.

Anonymous poster hash: 68aa7...a7a
Skrevet

Jeg liker å gå i pysj og joggebukse på byen. Blir fortsatt sjekket opp <3

Ikke søren om jeg skal på med noen "posh" klær og push up bher og falske øyevipper, har dere ikke lagt merke til hvordan 99% menn alltid klager på at dama slutta å "ta vare på seg selv" når de ble sammen? Det er jo ikke at hun slutter å ta vare på seg selv, men at hun slutter å være en fake motedukke og tillater seg å være seg selv i stedet. Så derfor , heller joggebukse på byen for om jeg finner meg en kjæreste der er det jo mest joggebukse han vil se meg i hjemme også. Better get used to the real deal :)

Anonymous poster hash: 14185...407
  • Liker 3
Skrevet

Jeg liker å gå i pysj og joggebukse på byen. Blir fortsatt sjekket opp <3

Ikke søren om jeg skal på med noen "posh" klær og push up bher og falske øyevipper, har dere ikke lagt merke til hvordan 99% menn alltid klager på at dama slutta å "ta vare på seg selv" når de ble sammen? Det er jo ikke at hun slutter å ta vare på seg selv, men at hun slutter å være en fake motedukke og tillater seg å være seg selv i stedet. Så derfor , heller joggebukse på byen for om jeg finner meg en kjæreste der er det jo mest joggebukse han vil se meg i hjemme også. Better get used to the real deal :)

Anonymous poster hash: 14185...407

:skratte:

Går du i joggebukse på byn ?  :fnise:

Skrevet

Jeg har ofte bare gått i høytlivsshorts og en fin eller enkel topp med converse.. blir sjekket opp fordeom. :) Søt og casual.. gidder ikke kle meg "posh" kun fordi enkelte foretrekker det. Da er de jo ikke genuint intr i utgangspunktet uansett, så byebye NEXT

Anonymous poster hash: c8eae...ba8
Skrevet

:skratte:

Går du i joggebukse på byn ?  :fnise:

Pysj er vel i grunnen hakket verre? :ler:

TS: Det er ikke sikkert det var klærne som gjorde at du fikk mer oppmerksomhet. Kanskje du hadde en annen utstråling, var i bedre humør, var mer sjarmerende?

Skrevet

TS: Det er ikke sikkert det var klærne som gjorde at du fikk mer oppmerksomhet. Kanskje du hadde en annen utstråling, var i bedre humør, var mer sjarmerende?

Haha jaaa.. men regna litt med at det var tull :fnise:

Skrevet

Haha jaaa.. men regna litt med at det var tull :fnise:

Aldri godt å vite! :ler:

Skrevet

Ja kanskje du har rett. Og du som sier at jeg kanskje pga av klærne ga litt blaffen har mulighets rett. Og du som sier jeg viste hud, det stemmer det og (ikke horete altså) ;) Interessante teorier alt, lurer på hva jeg skal ha på meg i helgen :P :p (neida, jeg skal ikke bli for opphengt i det).

Men utenom han som sier at han liker best post klesstil har ingen svart på hva de faktisk liker. Eller er mange gutter rett og slett blinde for jenters klesstil?

Anonymous poster hash: 140a1...f6d

Skrevet

Post klesstil = posh klesstil

Skrevet

Var engang ei dame som gikk ut på byen i et utdritningslag med bare masse do-papir surret rundt hele kroppen. Ble ikke mye igjen av det klesplagget etter hvert.😂

Anonymous poster hash: 9b7c6...bfd

Skrevet

Har erfart mer enn en gang at man ofte får mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn ute på byen om man går kledd i bukse og en ålreit topp, enn i en knøttliten kjole 👍

• Liker 1
Skrevet

Eller er mange gutter rett og slett blinde for jenters klesstil?

Jeg tror ingen menn er blinde for jenters klesstil. Men de er ikke så vanskelige å imponere, det handler vel mest om å vise de riktige formene og ikke nødvendigvis å være moteekspert.

Anonymous poster hash: 0ce47...567

Skrevet

De siste årene har jeg "sjekket" mest edru, og da er jeg definitivt opptatt av hvordan jenter kler seg. 

Skrevet

De siste årene har jeg "sjekket" mest edru, og da er jeg definitivt opptatt av hvordan jenter kler seg.

Hvordan da? Hva anser du som god/vellykket stil? Hva er innafor, hva er ikke?

Anonymous poster hash: 58271...817

Skrevet

Menn er ganske enkle, så jo mer hud du viser desto bedre. Vil jeg tro.

Nei

Skrevet

Nei

Hva slags klesstil er innafor da??

Anonymous poster hash: 58271...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...