AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Jeg gleder meg voldsomt til vinteren og med det har jeg funnet ut at jeg ikke har noen vinterstøvler lenger, mine sorel sang på siste verset I fjor.. jeg trenger inspirasjon! hvilke vinterstøvler kommer du til å bruke I år? :DAnonymous poster hash: f135f...a08
Miss Lucky Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Her desverre ikke noe å komme med, men vil følge tråden for å få noen tips
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Kommer nok til å bruke noen lave boots fra Office, tror modellen het Chelsea eller Bianca. Kjøpte dem i London for 3 år siden, men nå har jeg slitt ut hælen av å gå for mye med dem og trenger sårt et nytt par Anonymous poster hash: dbe1c...e18
Gjest iGirl Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Jeg har mukluk fra timberland. Spesielt pene er de ikke (ikke stygge heller da!), men jeg er alltid varm og tørr med de på!
Emelisse Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Jeg har feltstøvler for skikkelig kjipe dager med dårlig føre, knehøye Dr. Martens for kalde men ikke altfor glatte dager og et par ankelhøye Ecco-støvletter med høye hæler for dager med dødsønsker. 1
Alex Turner Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Har et par som jeg kjøpte på Shoeday for ett år siden, er nesten som denne http://www.shoeday.no/dame%2015h/vinersko%2015h/54256034065/Sn%C3%B8reboot, men ikke helt samme modell. Disse bruker jeg på de verste snødagene, funker fett! Ellers bruker jeg boots fra enten merket Roots eller Vagabond hvis det ikke er alt for slapsete snø på bakken.
Gjest Dårris Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Vinter-Converse. <3 Elsker dem! Men ønsker meg noen pene, men varme vinterstøvletter også, men syns det er så vanskelig å finne. Uggs og denslags er ikke min greie. Så ender opp med tynne ullsokker fra Stormberg oppi vanlige støvletter.
Safiye Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg har et par bean boots som jeg er veldig glad i. Dessverre har jeg en liten mistanke om at de fleste syntes den ser veldig fæl ut, så jeg bruker den kun når jeg er ute hjemme, haha Og ellers på skolen kommer jeg mest sannsynligvis til å bruke svarte, nøytrale støvletter. Endret 27. august 2015 av Pavilion
BeautyBox Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Noen støvletter jeg alltid har vært storfornøyd siden jeg fikk de for 4 år siden, er Hunter boots. Sånne lange, sorte. Jeg driter i om folk mener at det er ut eller stygt, de er fantastiske i all slags vær og man blir ikke våt igjennom, og man kan variere mellom å ha sånne fleecestrømper nedi eller ikke, mtp. temperaturen ute. Jeg bruker de fra rundt oktober til ca april (bruker andre sko dersom det er fint vær). Har alltid hatt dette evige problemet med skinnstøvletter som ble ødelagt pga kulde og fuktighet, har ikke hatt ett eneste problem med Hunter (utenom at låsen på sidene ødelegger handlenett). De er sorte og nøytrale, og passer til det aller meste i min klesstil. Jeg har også lange ben så jeg ser ikke ut som en hagenisse i de. Kommer til å fortsette å bruke Hunter til jeg finner noen jeg liker bedre (uten lås på sidene).
Gjest gundagrynte Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Jeg har mukluk fra timberland. Spesielt pene er de ikke (ikke stygge heller da!), men jeg er alltid varm og tørr med de på! Yes!! Kjøpte akkurat nye Mukluk etter 6 år...Ikke èn eneste dag har jeg frosset på beina...Beste vinterstøvlene som finnes
BeautyBox Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg må også nevne at jeg er stor fan av Ecco-bootsene mine, altså disse, men siden de gir meg gnagsår på hælen ( ) så taper de mot Hunter-støvlettene! Endret 27. august 2015 av BeautyBox
Gjest lipgloss Skrevet 27. august 2015 #13 Skrevet 27. august 2015 Jeg har feltstøvler for skikkelig kjipe dager med dårlig føre, knehøye Dr. Martens for kalde men ikke altfor glatte dager og et par ankelhøye Ecco-støvletter med høye hæler for dager med dødsønsker. hihihi,lo godt jeg nå
absinthia Skrevet 27. august 2015 #14 Skrevet 27. august 2015 Har normalt hatt feltstøvler og skal kjøpe meg nye i år etter et par års savn. De er uslåelige i den prisklassen.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #15 Skrevet 28. august 2015 Kommer nok til å bruke noen lave boots fra Office, tror modellen het Chelsea eller Bianca. Kjøpte dem i London for 3 år siden, men nå har jeg slitt ut hælen av å gå for mye med dem og trenger sårt et nytt par Anonymous poster hash: dbe1c...e18 Gå til en skomaker og få ny hæl. Anonymous poster hash: 74973...1a1 1
nattsvermer Skrevet 28. august 2015 #16 Skrevet 28. august 2015 Jeg har disse fra Sendra. De skikkelig varme og gode
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #17 Skrevet 28. august 2015 Jeg har disse. De første er også fôret.Anonymous poster hash: f4076...a82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå