Gå til innhold

Forelsket i en som er 9 år yngre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle havne i denne situasjonen. Jeg er en dame på 35 med barn fra før og han er 26 år. Vi jobbe sammen en liten periode og etter hvert som vi pratet sammen ble jeg mer og mer betatt. Det ble ha også tydeligvis. Vi har pratet sammen flere timer per dag i noen uker nå. Jeg har aldri før møtt noen som føles så rett for meg og han sier det samme om meg.

Han sa i starten han han skulle ønske situasjonen var anerledels og at han ville da ha meg, for jeg var helt spesiell. Nå kommer han på besøk til meg snart og skal være her i 4 dager. Vi har snakket om at vi bare skal nyte av vi har møttes og prøve å slappe av uten å tenke på alders forskjellen og situasjonen. Han bor 3 timer unna meg.

Jeg har tidligere fort avist menn som er en del år yngre enn meg og de siste årene har jeg tenkt at jeg bør finne meg en mann som har barn fra før. Venniner har sagt at jeg må slutte å legge begrensinger for meg selv. Denne mannen er bare helt fantatisk på alle måter og vi storkoser oss sammen. Jeg klarer ikke få meg til å tenke at det kan bli oss to, men jeg lar meg drømme om en fremtid med han. Har bestemt meg for å ikke stresse, men samtidig er det ikke lett pga de sterke følelsene jeg har fått for han.!

Jeg blir tatt i av å se 10 år yngre ut og er ung til sinns. Min bestevennine er 6 år yngre enn meg. Det at jeg har barn ser jeg ikke på som en hindring. Jeg har klart meg selv i flere år alene med de og faren har de 50 % av tiden.

Jeg tenker at det er utrolig kjipt at når jeg først møter drømmemannen at dette skal hindre oss, samtidig skjønner jeg hans ønske om å starte med blanke ark med en yngre dame. Nå har han snudd og vil ta det som det kommer, at han har fallt pladask for meg og at jeg er den beste damen han noen sinne har møtt. Jeg er livredd for at jeg kommer til å skyve han unna pga mine egne idiotiske tanker.

Er det noen som har oppleve noe av det samme der det har gått fint eller noen sol har erfaringer med å møte en mann som ikke har barn selv?

Anonymous poster hash: 009f4...16c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt det ikke med en tråd?

Anonymous poster hash: c5dd3...31f

Skrevet

Hvorfor plager det deg? Jeg tenkte kanskje at det ikke er alle som leser på singelforumet og at kanskje noen har erfaringer på samlivsformunet.

Anonymous poster hash: 009f4...16c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...