AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 OK - jeg tror jeg skal begynne å date. Og for å kunne gi et inntrykk av hvem jeg er må jeg vite hva som er "nullpunktet" eller utgangspunktet når jeg sier "skilt, kvinne, to barn". Hvilke forutinntatte meninger må jeg bekjempe eller bygge videre på når jeg skal prøve å gi et bilde av hvem jeg er? For vi starter jo aldri med blanke ark i en tekst eller i en samtale. Vi har jo allerede sagt mye bare med ordene "kvinne, 43" Hvem tror dere jeg er ?Anonymous poster hash: 2f4e1...07a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Marianne, er det deg? http://www.dagbladet.no/2015/08/27/nyheter/husarbeid/propaganda/anders_anundsen/40820478/ Anonymous poster hash: 86abe...5aa
-Fiona- Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Tenker først på søsteren min. Hun er rundt den alderen. Ung til sinns, med mengder med nyttig livserfaring. Søsteren min er fantastisk, og hun er det eneste mennesket jeg forbinder med denne alderen akkurat nå ☺️ (Vi pleier å si at hun er tjuetretten) Håper du slipper fordommer, alderen er bare ett tall. Skulle du komme borti noen dømmende idioter, så vik unna. Du skylder ingen å stå til rette for et tall som ikke sier noe om deg som person overhodet :-) Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Jeg er kvinne 34, to barn og kanskje snart singel. Aldri vært gift. Jeg tenker at det kanskje er lettere å være deg på datingmarkedet enn meg. At de mennene jeg 'ser på', opp til ca 42 år, kanskje heller ønsker seg noen uten barn. For en kvinne i din alder tenker jeg at barn er ingen hindring. Mange av kvinnene i førtiårene som jeg vet om, er skikkelig flotte. Det er ressurssterke, selvsikre kvinner i gode jobber og med utseende på plass. Interessante å snakke med. Jeg tenker at du er en av dem!Anonymous poster hash: 73ff1...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Marianne, er det deg? http://www.dagbladet.no/2015/08/27/nyheter/husarbeid/propaganda/anders_anundsen/40820478/Anonymous poster hash: 86abe...5aa :-) det var faktisk Marianne som satte meg på tanken til denne tråden. Marianne virker både hyggelig og morsom, men så ulik meg som det går an å komme. Og så begynte jo tankene å svirre litt da :-) -TSAnonymous poster hash: afd6d...e78 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Tenker at du er sterk og selvbevisst og fortsatt har mange muligheter. Er mange menn i samme situasjon som deg. Skilt med barn men fortsatt mye energi og vilje igjen til å ta for seg av livet. Så bare å komme seg ut og se på menn. Anonymous poster hash: e9108...118 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 :-) det var faktisk Marianne som satte meg på tanken til denne tråden. Marianne virker både hyggelig og morsom, men så ulik meg som det går an å komme. Og så begynte jo tankene å svirre litt da :-) -TSAnonymous poster hash: afd6d...e78 Det var den første personen jeg kom på i farten som har vært i media nylig, som er en kvinne på 43. Nei, da aner jeg ikke hvem du er. Men som hun over skrev, det høres ut som du er både selvsikker og ressurssterk. Å ta hånd om barn krever en del. Anonymous poster hash: 86abe...5aa
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Jeg er kvinne 34, to barn og kanskje snart singel. Aldri vært gift. Jeg tenker at det kanskje er lettere å være deg på datingmarkedet enn meg. At de mennene jeg 'ser på', opp til ca 42 år, kanskje heller ønsker seg noen uten barn. For en kvinne i din alder tenker jeg at barn er ingen hindring. Mange av kvinnene i førtiårene som jeg vet om, er skikkelig flotte. Det er ressurssterke, selvsikre kvinner i gode jobber og med utseende på plass. Interessante å snakke med. Jeg tenker at du er en av dem!Anonymous poster hash: 73ff1...5e9 Takk - hyggelig :-)Anonymous poster hash: afd6d...e78 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Jeg tenker skrekk og gru:PAnonymous poster hash: da4c3...8af 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Jeg tenker skrekk og gru:PAnonymous poster hash: da4c3...8af Hvorfor det?Anonymous poster hash: 73ff1...5e9
Sandie Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Jeg tenker at det er sikkert mange menn i 40-årene som vil treffe en dame som deg:)Det er jo en ganske stor gruppe menn i den alderen som er i samme situasjon (har barn og er senere blitt skilt).På Sukker, Møteplassen etc.har jeg sett menn som skriver at de gjerne vil møte kvinner som er ferdige med småbarnstiden og ikke ønsker flere barn.At du er skilt tror jeg ikke noen vil reagere på.Vi lever i 2015,og det er rimelig å forvente at folk tidligere har vært gifte eller samboende,innen man er i 40-årene.De som har fordommer skal du bare overse 2
Cinder Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 Jeg ser for meg at du er opptatt av livets små gleder og sorger og at du ikke har hatt flaks i kjærligheten men at du ikke gir opp. At du savner noen å se på tv med om fredagene og at du skulle ønske du hadde en mann å dulle litt med.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #13 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor det?Anonymous poster hash: 73ff1...5e9 Mye bagasje, drama, kravstor osv osv. Men nå er jeg i min beste alder da, så jeg kan velge å vrake foreløpig. Hadde jeg vært eldre hadde jeg nok måtte svelge et par kameler.Anonymous poster hash: da4c3...8af
so.retro. Skrevet 27. august 2015 #14 Skrevet 27. august 2015 Du skriver kvinne. Ikke jente. Du skriver 43 - du pynter ikke på alderen, du er ikke "38". Om du ikke faktisk er nærmere seksti, så tror jeg du er ærlig. Og om du er ærlig om alderen din, så er du tilbøyelig til å være ærlig om både fordeler og bakdeler ved å være akkurat deg. Det vil si at jeg bli nysgjerrig. 40+betyr at man har levd litt, gått igjennom en del faser, brent seg litt, forhåpentligvis reflektert over det som skjedde. Har man landet i seg selv som 40+, så har man gått igjennom en del interessante mentale øvelser. Jeg biter på. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #15 Skrevet 28. august 2015 Jeg tenker at du er attraktiv på markedet!! Jeg er 32 år og var sammen med en som var 10 år eldre. Jeg husker jeg var ofte sjalu på kvinner som var over 40 for de har mer selvtillit og roen med seg selv mens jeg følte at ting var kaos inni hodet mitt. Nå er jeg noen år eldre og føler at den roen og erfaringen faller på plass selv. Uansett: kvinner over 40 er flotte!! Anonymous poster hash: 2ba10...e97 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå