Usikker Skrevet 8. juli 2002 #1 Del Skrevet 8. juli 2002 Har fått DEN kvisa på haka........hva skal jeg gjøre? :cry: Åsså jeg som skal reise på ferie om noen dager........men en kjekk mann......å herlighet - hvordan skal dette ende? Jeg trenger forslag til løsninger STRAKS.......ellers tror jeg hele ferien må avlyses jeg........jeg KAN DA IKKE vise meg for han slik? :x Hjelp da ....... jeg er sååååå forvilet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. juli 2002 #2 Del Skrevet 9. juli 2002 Kvise på haka??? Sett på et løsskjegg!! Ha en kjempefin ferie Usikker!!!!!! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 9. juli 2002 #3 Del Skrevet 9. juli 2002 Å huff a meg! En kvise! Sååå grusomt! Han orker garantert ikke å ha sex med deg med den utveksten på haka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøbba Skrevet 9. juli 2002 #4 Del Skrevet 9. juli 2002 Har du tenkt på amputasjon (av haka) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. juli 2002 #5 Del Skrevet 9. juli 2002 Skru på sjarmen skikkelig - ikke la en tåre renne over dine kinn! Og, hvis ikke det hjelper.. bruk dekkstift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 11. juli 2002 Kjære englene mine Kvisa er borte........helt borte... men - plutselig så kom jeg på hvorfor jeg får kviser sånn èn gang i måneden da!!!!! :-? Uansettt - jeg reiser på ferie! MED den kjekke mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. juli 2002 #7 Del Skrevet 14. juli 2002 Kos deg i ferien. Og skulle det mot all formodning dukke opp flere av disse skrekkelige og ufyselige utvekstene, så skaff deg en god reiseforsikring... Og en god dekkstift... Ikke særlig koselig å være stedets turistattraksjon nummer en... Hva typen din angår, så takler han neppe å se en slik umenneskelig utvekst han heller.... Men haka er nok bedre enn nesen... Ingen menn liker damer med kviser på nesa.... Kviser er nok hovedårsaken til de fleste samlivsbrudd... Kose deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå