Gå til innhold

IKM neste helg - flere? (4.09)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal teste fredag 4. september. Flere som skal teste til neste helg? 

Anonymous poster hash: 7e120...bc9
Videoannonse
Annonse
Gjest tenalady
Skrevet

masse lykke til :blomst: 

jeg skal teste helga etter  :danse:

Skrevet

Jeg har også ikm 4.sept! Håper jeg greier holde meg unna testing til dess :D

Skrevet

her er ikm 2. sept... grugleder meg! tror nok det blir testing allerede kommende lørdag. litt sånn testoman..

Skrevet

Haha kjøpte tester I dag. Spørs hvor lenge jeg klarer å vente 😉

Anonymous poster hash: 7e120...bc9

Skrevet

Ja, jeg har liggende billigtester... Mulig jeg sniker en test inn før fredag 😅

Si ifra om du tester og hvordan det går! lykke til :-)

Skrevet (endret)

3.september. Kan tidligst på søndag. Testet mange ganger allerede, meningsløst ;) har en haug med symptomer som kommer og går. Var ganske dårlig 5-6 dg etter EL.

Endret av Tilly32
Gjest tenalady
Skrevet

Testet positivt i dag :)

gratulerer  :hug:

Skrevet

Jeg skal teste 5. (om jeg klarer å vente så lenge) ☺️

Anonymous poster hash: 8c578...29e

Skrevet

Testet positivt i dag :)

Woow gratulerer!! Hvor mange dpo var du ? Og hvilke tester bruker du ? :)

Skrevet

Testet i dag.. blendahvit :( men.. er bare 10 dpo, så får holde mote oppe et par dager til

Skrevet

8 dpo idag ca, og det er veldig ubehagelig nederst i magen, å ligge på magen. Jeg ligger mye på magen og har aldri problemer med det - så dette var rart! Har fortsatt den strekke/trykke følelsen der nede også.... Andre som kjenner seg igjen?

Skrevet

8 dpo idag ca, og det er veldig ubehagelig nederst i magen, å ligge på magen. Jeg ligger mye på magen og har aldri problemer med det - så dette var rart! Har fortsatt den strekke/trykke følelsen der nede også.... Andre som kjenner seg igjen?

8-9 dpo blir det vel :)

Skrevet

Ikm 13.sep. Aaaaltfor lenge å vente!

Skrevet

Woow gratulerer!! Hvor mange dpo var du ? Og hvilke tester bruker du ? :)

8-9. Litt usikker på når nøyaktig EL var, men dag 13 eller 14 :) kjøper på www.test-deg.No. De sender raskt og fraktfritt :)

Skrevet

Hvordan går det med dere andre??

Selv fikk jeg negativ i går, 10-11 dpo.

Venter til fredag/lørdag med testing igjen, så jeg kan se om TR kommer.

Sist gang jeg fikk positiv EL test, fikk jeg TR nøyaktig 14 dager etterpå. Satser på det samme gjelder denne gang, med mindre jeg er preggy selvsagt :-D

Skrevet

Hvordan går det med dere andre??

Selv fikk jeg negativ i går, 10-11 dpo.

Venter til fredag/lørdag med testing igjen, så jeg kan se om TR kommer.

Sist gang jeg fikk positiv EL test, fikk jeg TR nøyaktig 14 dager etterpå. Satser på det samme gjelder denne gang, med mindre jeg er preggy selvsagt :-D

satser heller på at du er preggy :D jeg har ikm i dag eller til fredag, så her er det spennende! bestilte graviditetstester i går, så håper du kommer i morgen eller overimorgen :) foreløpig testdato er 5.9 om ikke tante grusom dukker opp først da!

må faktisk si, at selv om dette er pp7 etter SA eller sammenlagte pp11, så er det faktisk like spennende hver gang det nærmer seg ikm :)

Skrevet

satser heller på at du er preggy :D jeg har ikm i dag eller til fredag, så her er det spennende! bestilte graviditetstester i går, så håper du kommer i morgen eller overimorgen :) foreløpig testdato er 5.9 om ikke tante grusom dukker opp først da!

må faktisk si, at selv om dette er pp7 etter SA eller sammenlagte pp11, så er det faktisk like spennende hver gang det nærmer seg ikm :)

Satser på vi begge er preggy!!! Sist gang jeg fikk TR, kan jeg ikke huske at jeg fikk noe forvarsel (altså symptomer), men denne gang er brystene kjempefølsomme og vonde, og det iler/strekker seg i nærheten av høyre eggstokk når jeg går. Ellers ingenting annet !!

Jeg har vært prøver i over et år nå, men har ikke hatt mange PP pga mangel på eggløsning og menstruasjon, men det virker så kroppen begynner å finne ut av det :-D

Skrevet

Satser på vi begge er preggy!!! Sist gang jeg fikk TR, kan jeg ikke huske at jeg fikk noe forvarsel (altså symptomer), men denne gang er brystene kjempefølsomme og vonde, og det iler/strekker seg i nærheten av høyre eggstokk når jeg går. Ellers ingenting annet !!

Jeg har vært prøver i over et år nå, men har ikke hatt mange PP pga mangel på eggløsning og menstruasjon, men det virker så kroppen begynner å finne ut av det :-D

så spennende :D har vært prøver siden april 2014, men regner ikke med de første pp, siden jeg ikke visste når jeg hadde/ om jeg hadde eggløsning :)

krysser fingrene for deg, dette høres lovende ut! sist jeg var gravid, merket jeg ikke noe før jeg var rundt 4+5 eller noe, fant det ikke ut før jeg var 5 uker på vei :) da husker jeg at jeg hadde masse murringer! og at puppene føltes liksom litt tyngre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...