Gå til innhold

Vanvittig stilig hytte!!!


philippa starck

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde hatt så mye penger å bruke på hytte så hadde det garantert ikke vært i den stilen der.

Jeg har ikke helt sans for å bygge "gammeldags nytt" - vi har jo så mange spennende arkitekter her i landet - jeg hadde satset på en hytte som mer går i ett med terrenget. Hvorfor skal alt som ligger på fjellet være i denne hyttestilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hytte? :o Syns det er litt merkelig med downlights på en hytte. Det hjelper ikke at sengene er i årgangsmalt furu av "eske-typen".

En slik hytte ville ikke jeg hatt, og jeg ville heller ikke hatt et slikt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hytta var jo bare nydelig.. all ære til interiørarkitekten..

Den mangler jo litt personlighet da.. men det skulle jeg klart å leve med.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fantastisk å hatt dette som feriested og bedt venner med til f.eks. julefeiring her!!!

Men:

Mine foreldre har hytte på fjellet som vinterstid ikke har bilvei frem og som ikke har innlagt vann. Først nå (etter 30 år) har den fått innlagt strøm. Det er hytta si det!!!!!! Eeeeeeelsker det stedet - med utedo og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier du ser på hytter.  

Er det denne prisklassen du ser på hytter i ?

I wish... :hoho:

Neida, men den dukket da opp under søket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fantastisk å hatt dette som feriested og bedt venner med til f.eks. julefeiring her!!!

Jeg kommer gjerne og feirer jul hvis du slår til på denne jeg, Pjusk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Den der var dritlekker :-)  Må bli lottomillionær snart for den vil jeg ha :ler:

Hadde jeg vunnet 17 millioner i Lotto skulle jeg gjort veldig mye annet enn å kjøpe denne!

Men jeg kunne strukket meg til å leie denne (eller tilsvarende) i hele julehelgen, invitert familie og venner på juleferie alt inkludert - og så hadde jeg brukt de resterende 16,5 mill på masse annet fornuftig :sjarmor:

...å, nå har jeg lyst til å starte en tråd om hva jeg skulle brukt 16 millioner på :kul:

*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...