philippa starck Skrevet 15. september 2004 #1 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg kikker litt på hytter for tiden, og fant denne: http://www.finn.no/finn/realestate/viewpic...0_stue.jpg&alt= Var ikke den bare utrolig lekker???! *drømme drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. september 2004 #2 Del Skrevet 15. september 2004 Dritlekkert!!! Nå fikk til og med jeg lyst på hytte på fjellet!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 15. september 2004 #3 Del Skrevet 15. september 2004 Hvor ligge den hytta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 15. september 2004 #4 Del Skrevet 15. september 2004 Hytte og hytte, fru Blom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 15. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 15. september 2004 Sitat Dritlekkert!!! Nå fikk til og med jeg lyst på hytte på fjellet!!! :o Ja, ikke sant? Men så du prisantydningen....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. september 2004 #6 Del Skrevet 15. september 2004 Dette er da ikke en hytte? Det er et hus. Men det var jo pent der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 15. september 2004 #7 Del Skrevet 15. september 2004 jeg kjøper det og flytter rett inn :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 15. september 2004 #8 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg skulle gjerne kommet jeg til fremsiden å sett preferansene, men kommer meg ikke dit. Kan du sette inn en link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 15. september 2004 #9 Del Skrevet 15. september 2004 Sitat Jeg skulle gjerne kommet jeg til fremsiden å sett preferansene' date=' men kommer meg ikke dit. Kan du sette inn en link.[/quote'] jeg også!!!! leiter og leiter men finner det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. september 2004 #10 Del Skrevet 15. september 2004 Sitat Dette er da ikke en hytte? Det er et hus. Men det var jo pent der da. Enig. Større hytte enn mange har hus, synes det tar bort sjarmen med hytte. En hytte skal være noe enkelt og litt primitivt, et koselig sted hvor familien er samlet i samme rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. september 2004 #11 Del Skrevet 15. september 2004 Aller helst skal det være utedo, vann i brønnen og minimalt med strøm også :-) Kunne gjerne hatt et sted som dette det er linket til, men ville neppe fått den helt store hytte-feelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 15. september 2004 #12 Del Skrevet 15. september 2004 Har ikke helt tatt poenget med at alt på en hytte skal være så fordømt gjennomført "hyttette" på en grusomt dyr måte, jeg. Takke meg til sommerstedet til familien, med utedass, shady interiør, to kokeplater og ingen dusj. Det er hytte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2004 #13 Del Skrevet 15. september 2004 DEN kunne jeg tenke meg,.... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #14 Del Skrevet 16. september 2004 Den koster sikkert ingenting... Den var iallefall flott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #15 Del Skrevet 16. september 2004 Men hvordan får man se opplysninger om eiendommen da? du kommer ingen vei med den linken!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 16. september 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 16. september 2004 Her er linken: http://www.finn.no/finn/realestate/object?...69&pos=2&rub=12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. september 2004 #17 Del Skrevet 16. september 2004 Kaller ikke det for en hytte, men stilig var det. Men litt for stiv pris for denne damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #18 Del Skrevet 16. september 2004 hytte og hytte... Men fint var det der! Og kunne godt tenkt meg en luksusferie der med medbragt massør, hovmester +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. september 2004 #19 Del Skrevet 16. september 2004 Pen, ja. Men ikke så veldig 'hyttete' etter min standard. Sto ingenting om arkitekt - noen som vet? Lurer på om jeg har gjetta riktig bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. september 2004 #20 Del Skrevet 17. september 2004 Nei akkurat som jeg tenkte...nesten gratis!! Det er jo ingen hytte da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå