Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg handlet merkeklær for 5000 kr idag. Har veldig mye merkeklær og merkevesker og jeg blir kvalm av meg selv. 2000 kr for en genser liksom! Er så unødvendig:( hvordan kan jeg slutte med dette?

Anonymous poster hash: 2649d...83d

Skrevet

Lever tilbake klærne?

Skrevet

Nå har jeg handlet merkeklær for 5000 kr idag. Har veldig mye merkeklær og merkevesker og jeg blir kvalm av meg selv. 2000 kr for en genser liksom! Er så unødvendig:( hvordan kan jeg slutte med dette?

Hvorfor kjøper du ting når du egentlig ikke har lyst? Hva får du ut av det?

Anonymous poster hash: 99f4d...734

Skrevet

Har lest at mange liker shopping bedre en sex.

Hva med å ha mere/bedre sex.??

Altså endre prioriteringene.

Anonymous poster hash: 18c13...99a
  • Liker 1
Skrevet

Har lest at mange liker shopping bedre en sex.

Hva med å ha mere/bedre sex.??

Altså endre prioriteringene.

Hvis hun har et usunt forhold til shopping, så er det ganske sannsynlig at hun får det samme forholdet til hva nå enn hun bytter det ut med.

Skrevet

Hvis hun har et usunt forhold til shopping, så er det ganske sannsynlig at hun får det samme forholdet til hva nå enn hun bytter det ut med.

Men billigere ihvertfall...

Skrevet

Du har et avhengighetsforhold til shopping. Det er mye du kan gjøre for å overvinne dette. Det ene du kan gjøre, er å kontakte en psykolog som har avhengighetsforhold som spesialitet. Hvis det finnes noe sånt da.

Anonymous poster hash: 86073...454
  • Liker 1
Skrevet

Får jeg spørre om du har lagt merke til hvorvidt dette skjer når du er i et spesielt humør?

Om det blir en slags belønning, en slags trøst, demper et eller annet 'sug'?

Jeg tenker at dersom du klarer å finne triggerpunktene for slike raid så er det mulig å stanse at shopping blir 'lynavlederen'.

Skjer det forøvrig ofte, slik at det gir en anstrengt økonomi for deg?

Anonymous poster hash: 6f691...009

Skrevet

Får jeg spørre om du har lagt merke til hvorvidt dette skjer når du er i et spesielt humør?

Om det blir en slags belønning, en slags trøst, demper et eller annet 'sug'?

Jeg tenker at dersom du klarer å finne triggerpunktene for slike raid så er det mulig å stanse at shopping blir 'lynavlederen'.

Skjer det forøvrig ofte, slik at det gir en anstrengt økonomi for deg?

Anonymous poster hash: 6f691...009

Ts her. Det er både trøst og når jeg er i godt humør. Gjerne rett etter lønn. Går ikke utover noe utenom sparekontoen. Betaler alle regningene mine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...