Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før kroppen kvitter seg med fettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste ukene har jeg begynt å trene for fullt igjen, samt at jeg har spist slik at jeg ligger i moderat kaloriunderskudd. Har gått ned 3 kg på 3 uker, men mistenker at mye av dette kun er vann. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar før kroppen starter med den virkelige fettforbrenningen?

Anonymous poster hash: db1b0...654
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen brenner kalorier hele tiden. Hvis ikke ahdde du vært dau.

Skrevet

Kroppen brenner kalorier hele tiden. Hvis ikke ahdde du vært dau.

Ja, men er det det samme som at kroppen bruker av fettlagerene? Betyr det altså at jeg kan ha fått mindre fett på kroppen de siste tre ukene?

Skrevet

Det er fullt mulig å gå ned en kilo i uka, så det er nok ikke bare vannvekt du har mistet.

Anonymous poster hash: 02431...f7a
Skrevet (endret)

Det er fullt mulig å gå ned en kilo i uka, så det er nok ikke bare vannvekt du har mistet.

Anonymous poster hash: 02431...f7a

Spørsmålet var jo hvor lang tid det tar. Ikke om det er mulig å gå ned 1 kg i uka. Når forsvinner fettet fra dagens trening? Med det samme, eller om en uke? 

Jeg har lurt på det samme. Så kan ikke gi deg noen gode svar, ts!

Endret av Taklampe
Skrevet

Spørsmålet var jo hvor lang tid det tar. Ikke om det er mulig å gå ned 1 kg i uka. Når forsvinner fettet fra dagens trening? Med det samme, eller om en uke? 

Jeg har lurt på det samme. Så kan ikke gi deg noen gode svar, ts!

Med det samme.

Anonymous poster hash: ccd47...395

Skrevet

Ja, men er det det samme som at kroppen bruker av fettlagerene? Betyr det altså at jeg kan ha fått mindre fett på kroppen de siste tre ukene?

til ts: jeg tror ikke du kan ha gått ned 3 kg på 3 uker. Da må du ihvertfall ha sultet deg. Halvparten av det du har gått ned er mest sannsynlig ren vannvekt, om du ikke har sultet deg da.. 

Anonymous poster hash: 0af69...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...