Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har erfaringer med denne serien? Jeg vurderer å prøve den....Anbefalinger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes produktene er veldig parfymerte, men sambo som sliter med veldig tørr hud, er fornøyd med Nutrilogie-kremene.

Selv liker jeg bodylotionen for ekstra tørr hud, Lipidiose 2.

Av apotekmerker foretrekker jeg Avène, som ligger i samme prisleie, men som ikke er like parfymerte.

Sorry, svarte visst ikke akkurat på det du spurte om :oops:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

For å väre helt älig her så er den ikke bra nok for min del! Det er fordi jeg har blandingshud som ikke tåler så mye tilsettningstoffer.., og tro det eller ei, så er ikke apoteket så gode på hudpleie. De har mye parafin og konserveringsmidler i mange av produktene sine. Jeg har brukt vichy en periode nå faktisk, og huden min er ikke så fin den burde ha värt. Litt kviser og ujevn synes jeg.

Men dette er det jeg har av erfaringer... Har du ikke veldig fölsom hud, så kanskje det ikke er så dumt for deg! :-)

Tror nok det er flere som også er veldig fornöyde.

Skrevet

trur det er mange som er fornøyd med denne serien:) Eg prøvde den nutri lift (trur det er det den heiter) og eg fekk den verste huden ever! FULLT av små kviser og klumpar i heile fjeset og det klødde...tok 3 veker før eg var "normal" igjen..Skal aldri prøva meg på det merket igjen...men som sagt det er meg...dersom du søker på "vichy" får du ulike synspunkt på serien:)

Gjest onyx, i.i.
Skrevet

Jeg har blandingshud og prøvde vichy for en stund siden. Jammen glad jeg startet med prøvepakker, for den var slett ikke noe for meg. Kan ikke si jeg likte noen av produktene jeg prøvde. Fikk masse urenheter og syntes ikke produktene holdt det de lovte. I tillegg inneholder mange av produktene parfain og mineraloljer.

Selv om du ikke spør kan jeg foreslå å prøve Eucerin, en annen apotekserie som ikke inneholder parafin og mineraloljer. Liker veldig godt hydra-protect kremen, som gir masse fukt uten å bli fet!

Skrevet

Den heter Eucerin Hydra-protec og koster ca 180 kr. på apoteket. Den inneholder ingen parafin eller mineraloljer som jeg kunne se av innholdsfortegnelsen. Den er svært fuktgivende og beroligene for sensitiv hud (inneholder planteoljer etc), men passer alle hudtyper. Jeg har kombinasjonshud og synes ikke denne kremen ble blank utover dagen. I tillegg har den solfaktor 15 og er utmerket under sminke. Alt i alt en veldig god krem for pengene.

Skrevet

Takk for mange fine tilbakemeldinger! Tror jeg skal satse på Eucerin Hydra-protec. Takk igjen!

Skrevet

Er veldig fornøyd med Vichy, jeg, men vi er jo så forskjellige... Be om prøver først, uansett hvilket merke det er. :-)

Skrevet

Jepp, be om prøver. Så slipper du å ha masse kremer liggende i skuffen, som du ikke kan bruke.... :-)

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

Deodoranten dems er i hvert fall den beste jeg har prøvd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...