AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips ? Anonymous poster hash: 98d6f...83e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Du kan absolutt bruke ansiktsrensen din der! Jeg gjør det samme Anonymous poster hash: 7b105...73e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips ? Anonymous poster hash: 98d6f...83e Balancing toner fra Dr. Hauscka (pass på, det finnes to tonere) eller noe som heter "rescue cream" fra helsekost er bra for dette problemet Anonymous poster hash: 227b2...17d
Sandie Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips ? Anonymous poster hash: 98d6f...83e Hvis det ligner på dette,så kan det være hårrotsbetennelse: http://www.dermatologi.no/hudsykdommer/H%C3%A5rrotsbetennelse.jpg Det skyldes bakterier eller sopp og kan utløses av svette eller tettsittende klær. http://www.dermatologi.no/hudsykdommer-h-m-h%C3%A5rrotsbetennelse.html Du kan bruke ansiktsrensen,men en desinfiserende såpe som Hibiscrub (fåes på apotek) kan være mer effektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå