Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips :)?

Anonymous poster hash: 98d6f...83e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan absolutt bruke ansiktsrensen din der! Jeg gjør det samme :)

Anonymous poster hash: 7b105...73e
Skrevet

Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips :)?

Balancing toner fra Dr. Hauscka (pass på, det finnes to tonere) eller noe som heter "rescue cream" fra helsekost er bra for dette problemet :)

Anonymous poster hash: 227b2...17d

Skrevet

Hvis det ligner på dette,så kan det være hårrotsbetennelse:

http://www.dermatologi.no/hudsykdommer/H%C3%A5rrotsbetennelse.jpg

Det skyldes bakterier eller sopp og kan utløses av svette eller tettsittende klær.

http://www.dermatologi.no/hudsykdommer-h-m-h%C3%A5rrotsbetennelse.html

Du kan bruke ansiktsrensen,men en desinfiserende såpe som Hibiscrub (fåes på apotek) kan være mer effektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...