AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Vi har ett smalt og høyt vindu. Målene er 45 cm bred og 155 høyt. Hva ville dere ha brukt i vindu ? Dette er i en trappoppgang. Gardiner? Persienner? Noe annet? Anonymous poster hash: d4520...2eb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Hva er det du trenger, da? Vil du hindre innsyn? Ha det helt mørkt? Hindre innsyn, men samtidig slippe inn lys? Bare blende av sollyset, men fremdeles få inn litt lys? Bare til pynt? Anonymous poster hash: 804d6...c6f 1
Jeane Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Jeg tror jeg ville brukt vindusfolie dersom dere ønsker å hindre innsyn. Ellers hadde jeg nok latt det stå uten noe som helst. 1
-ssi Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Liftgardin/roll-up? Gardiner på sidene vil få vinduet til å virke enda høyere og smalere.
Gjest Margit Spat Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Med mindre det er sjenerende med innsyn der, eller at det blir ekstremt varmt i trappa pga sol, ville jeg ikke hatt noe i vinduet. Hvis du vil hindre innsyn, ville jeg anbefalt vindusfolie. Hvis det er behov for å hindre solinnstråling, ville jeg valgt utvendig persienne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå