AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Vi skal selge leiligheten vår som ikke akkurat er nyoppusset og fin, men helt ok. Har du noen tips til hvordan vi kan få den til å framstå finere eller bli bedre uten altfor mye penger og tid involvert? Å male stua er f.eks. Altfor tidkrevende med tre små barn...Anonymous poster hash: d3ee2...5b6
celine Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Hvis maling er altfor tidkrevende, er det vel ikke så mange andre råd man kan gi enn: Rydd, rydd og rydd mer Leiligheter med mange løse ting (og møbler) ser fort overfylte ut, og virker mindre enn de er. Tøm mest mulig, så ser det bedre ut til visning og fotografering. Ellers burde megler kunne gi dere mer spesifikke råd, etter hvordan det ser ut i dag. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Ta kontakt med megler :-) Har selv hatt megler på besøk i dag for en verdivurdering, og han kom med konkrete tips til hva vi kunne gjøre, både for at det skulle være lettere å selge uten å øke pris, samt større endringer som vil øke prisen også. Anonymous poster hash: 55b80...cc3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Hjelper veldig å male iallfall, sjøl om jeg forstår at det er vanskelig med barn. Viktigst av alt er å få ryddet bort alle ting. Spesielt ting med masse farger. En ting er om det er en farge som går igjen, men det verste jeg ser er de som har MASSE forskjellige farger, da fremstår det veldig lett veldig rotete. Eksempler: Her kunne de byttet ut knallrøde gardinene (ja, selv om de strengt tatt matcher bildene og håndklet på badet, de ville jeg også byttet ut til noen lyse), fått ut den store mørke tv-hylle-seksjon-saken. Sengeteppet her gir et dårlig inntrykk av soverommet. I tillegg til andre ting. Uansett. FOR ALL DEL. IKKE HDR-BILDER. Uansett hva mengleren din sider, om du ser at bildene til prospektet kommer ut som HDR, nekt plent. Det er det jævligste jeg ser. Helvete heller. Anonymous poster hash: 2d01a...c7d
Florence Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Hjelper veldig å male iallfall, sjøl om jeg forstår at det er vanskelig med barn. Viktigst av alt er å få ryddet bort alle ting. Spesielt ting med masse farger. En ting er om det er en farge som går igjen, men det verste jeg ser er de som har MASSE forskjellige farger, da fremstår det veldig lett veldig rotete. Eksempler: Her kunne de byttet ut knallrøde gardinene (ja, selv om de strengt tatt matcher bildene og håndklet på badet, de ville jeg også byttet ut til noen lyse), fått ut den store mørke tv-hylle-seksjon-saken. Sengeteppet her gir et dårlig inntrykk av soverommet. I tillegg til andre ting. Uansett. FOR ALL DEL. IKKE HDR-BILDER. Uansett hva mengleren din sider, om du ser at bildene til prospektet kommer ut som HDR, nekt plent. Det er det jævligste jeg ser. Helvete heller. Anonymous poster hash: 2d01a...c7d Uff, sengeteppet gjør at soverommet ser ut som et billig motellrom.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå