Gå til innhold

Sviger drama.

Anbefalte innlegg

Skrevet

søstera til mannen mkn har nettopp skilt seg og går rundt å puler. Vi bor i en liten by, hun har alt fått på seg stemplet som ja.. Jeg har alltid vært god venn med henne, men nå sier mannen at vi skal kutte henne ut da hun er ute av kontroll. Hun har også stjelt hos et nært familiemedlemm av svigers, vært i arresten.

Hun hadde det perfekte liv, med mann og 2 nydelige jenter. De var overlykkelige sammen, men plutselig en dag så ville mannen skilles, for oss andre kom det som et sjokk for vi hadde ikke merket noe, men nå tror vi jo litt på ex-mannen da hun tydligvis ikke tar sorgen så tungt. Mannen mente hun hadde vært utro forresten uten å kunne bevise dette for noen.

Jeg har lyst til å bære der som en venn, som et familiemedlem og som en nyskjerrig person da jeg finnes dette fasinerende, hvordan hun plutselig kan gå fra å være fornøyd med sex en gang hver 2 uke til å pule rundt. Hun som aldri hadde trøbbel med politi plutselig har vært å stjelt og blitt lagt i håndjern og vært i arresten.

Jeg vil ikke kutte henne ut, men jeg vet ikke hvorfor. Er det fordi jeg synes synd på henne eller er det fordi jeg liker drama. Jeg gjør faktisk det, det er min "Guilty Pleasure".

Forresten sa jeg i fra om at mannen min ikke vil at jeg skal ha mer kontakt med henne og derfor ikke kommer til å kontakte henne mer eller hun meg. Dette trodde hun ikke noe på, selv om han har gjort det klar å tydelig selv ved å ikke snakke med henne på et år. Så hun tror jo da at det er jeg som står bak hans oppførsel og hun sendte derfor en melding der det stod: "hva slags følelse får du ved å splitte to søsken?". Arg! Har bare lyst til å skrive en lang melding til henne om at herregud da, jeg har jo prøvd å hjelpe henne så plutselig skal hun være så utakknemlig?! Men så er jeg samtidig så deppa for nå får jeg ikke min "Guilty Pleasure"

Er jeg skikkelig horrible? Og deasuten vet jo ikke hun at jeg liker sladder og slik, hun tror jo tydligvis at jeg har fått mannen min til å ikke like henne, men greia er at jeg bryr meg ikke om dems relasjon? Jeg skulle helst se dem være venner, hadde jo fått mye mer sladder sånn sett da? Eller er det hun som er helt crazy som er på randen av et mentalt sammenbrudd. Skal sies at hun ikke har noen familiemedlemmer å støtte seg på.

Og att på til er hun blitt alliert med ex-en av mannen min og de sendte meg en skikkelig stygg melding for ett år siden og det var dråpen for begeret for mannen min og det var da han sa over og ut med all kontakt med henne.

Anonymous poster hash: 4d4b3...b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har stjelt hos en nær familievenn av svigers* var drt ment at det skulle stå, ikke nært familiemedlem av svigers.

Hun er forresten nå sammen med en mann som har kone og barn og kona til denne mannen bønnfaller slstra til mannen min om å slutte å kontakte mannen hennes da hun har valgt å gi han en ny sjangs.

Beklager skrivefeil, skriver på en liten mobilskjerm.

Skrevet

Du høres litt loco ut, og litt for nysgjerrig. Hadde holdt meg unna dramaet om jeg var deg, for hun høres ikke helt god ut hun heller.

Skrevet

Alt dette høres ut som ungdomsskolen, ikke som voksne menneskers liv. Hva slags bygd er det du bor i, der alle bryr seg om hvem svigerinnen din ligger med?!

Det virker som om du bare vil ha kontakt med henne på grunn av alt dramaet. Kan du ikke heller se en såpeopera på tv?

Anonymous poster hash: 37b2b...f2a

Skrevet

Å ha kontakten med henne kun pga dekke eget behov for sladder så gjør det deg veldig egoistisk ihvertfall.

Virker som ar hun trenger folk rundt seg som bryr seg om henne i denne tunge perioden, ikke folk som deg som er der kun for å fylle sitt eget patetiske liv med sladder om andre.

Gjest Blomsterert
Skrevet

søstera til mannen mkn har nettopp skilt seg og går rundt å puler. Vi bor i en liten by, hun har alt fått på seg stemplet som ja.. Jeg har alltid vært god venn med henne, men nå sier mannen at vi skal kutte henne ut da hun er ute av kontroll. Hun har også stjelt hos et nært familiemedlemm av svigers, vært i arresten.

Hun hadde det perfekte liv, med mann og 2 nydelige jenter. De var overlykkelige sammen, men plutselig en dag så ville mannen skilles, for oss andre kom det som et sjokk for vi hadde ikke merket noe, men nå tror vi jo litt på ex-mannen da hun tydligvis ikke tar sorgen så tungt. Mannen mente hun hadde vært utro forresten uten å kunne bevise dette for noen.

Jeg har lyst til å bære der som en venn, som et familiemedlem og som en nyskjerrig person da jeg finnes dette fasinerende, hvordan hun plutselig kan gå fra å være fornøyd med sex en gang hver 2 uke til å pule rundt. Hun som aldri hadde trøbbel med politi plutselig har vært å stjelt og blitt lagt i håndjern og vært i arresten.

Jeg vil ikke kutte henne ut, men jeg vet ikke hvorfor. Er det fordi jeg synes synd på henne eller er det fordi jeg liker drama. Jeg gjør faktisk det, det er min "Guilty Pleasure".

Forresten sa jeg i fra om at mannen min ikke vil at jeg skal ha mer kontakt med henne og derfor ikke kommer til å kontakte henne mer eller hun meg. Dette trodde hun ikke noe på, selv om han har gjort det klar å tydelig selv ved å ikke snakke med henne på et år. Så hun tror jo da at det er jeg som står bak hans oppførsel og hun sendte derfor en melding der det stod: "hva slags følelse får du ved å splitte to søsken?". Arg! Har bare lyst til å skrive en lang melding til henne om at herregud da, jeg har jo prøvd å hjelpe henne så plutselig skal hun være så utakknemlig?! Men så er jeg samtidig så deppa for nå får jeg ikke min "Guilty Pleasure"

Er jeg skikkelig horrible? Og deasuten vet jo ikke hun at jeg liker sladder og slik, hun tror jo tydligvis at jeg har fått mannen min til å ikke like henne, men greia er at jeg bryr meg ikke om dems relasjon? Jeg skulle helst se dem være venner, hadde jo fått mye mer sladder sånn sett da? Eller er det hun som er helt crazy som er på randen av et mentalt sammenbrudd. Skal sies at hun ikke har noen familiemedlemmer å støtte seg på.

Og att på til er hun blitt alliert med ex-en av mannen min og de sendte meg en skikkelig stygg melding for ett år siden og det var dråpen for begeret for mannen min og det var da han sa over og ut med all kontakt med henne.

Hadde et nært familiemedlem stjålet fra meg,så ville jeg nok ordnet opp i det uten å kontakte politiet,men kommer jo litt an på omstendigheter.Ser ut som det er drama nok,og egentlig trist at søsteren både blir avvist og dømt så hardt,hun har jo tydeligvis problemer.Men greit at du ikke har kontakt hvis du bare vil det for dramaets skyld.

Skrevet

Hm. Da var det kanskje greit at de gikk fra hverandre. Når fasiten viser at hun har lyst på sex. Men ikke med så mye han hun var gift med.

Anonymous poster hash: dca4c...90d

Gjest chisandra
Skrevet

"går rundt å puler"

- alle disse bildene jeg får i hodet på kvinneguiden!  :icon_lol: 

Skrevet

"går rundt å puler"

- alle disse bildene jeg får i hodet på kvinneguiden! :icon_lol:

Hørest slitsom ut med sånn gående sex, greiere å ligge eller ihvertfall stå, synes jeg, men folk er forskjellig

Anonymous poster hash: c9a71...21d

Skrevet

Bygdedyret ts, det er sånne som deg. 

Anonymous poster hash: 0b4de...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...