Gå til innhold

Han sender bare snapper i fylla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det bety? At han har lyst ellers også, men ikke tør før han er litt i farta?

Anonymous poster hash: de764...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sender han når han er på fylla da? :popcorn:

Skrevet

Hva kan det bety? At han har lyst ellers også, men ikke tør før han er litt i farta?

jeg er sånn, for sjenert til vanlig

Anonymous poster hash: 53eee...58e

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker aldri på snapchat når jeg er edru med mindre jeg kjeder meg veldig.....

• Liker 1
Skrevet

Hva sender han da når han først sender..?

Random snaps bare..?

Skrevet

Hva kan det bety? At han har lyst ellers også, men ikke tør før han er litt i farta? Anonymous poster hash: de764...e0d

Det kommer da veldig ann på.

Enten så bruker han ikke snap så mye ellers eller så er han kun interessert i deg i fylla.

Jeg har et par jeg er fylleforelska i men i edru tilstand er jeg ikke interessert i det hele tatt

Anonymous poster hash: 27625...2b2

Skrevet

Hva sender han da når han først sender..?

Random snaps bare..?

Tror ikke han er så aktiv på snap generelt sett. Jeg har et sånn skjev munn-ikon ved siden av navnet hans. Det betyr vel at han har meg som bestevenn mens jeg ikke har ham som bestevenn..?

Han sender bilder av ting han gjør (som han vet jeg liker). F.eks konsert med en artist jeg liker godt, bilde av at han er på en kafe jeg er glad i etc.

Ts

Skrevet

Jeg er litt likedan. Altså, sender en del snaps ellers også, men da er det som oftest snapper jeg sender til så å si hele vennelista. Men når jeg sender snaps/snapmeldinger spesielt til noen som jeg er interessert i, har jeg som oftest drukket (uten å være full, altså, eller å sende noe totalt upassende). Det er ikke fordi jeg kun er interessert på fylla, men fordi jeg er litt sjenert av meg. 2-3 øl gjør imidlertid at det løsner litt, og i tillegg er man jo i sosiale settinger da, så evt. avvisning er ikke like vanskelig å takle som om man satt hjemme alene en kveld. :)

Anonymous poster hash: c6d95...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...