AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg klarte å erstatte et word-dokument jeg overhode ikke skulle erstatte. Finner ikke ut av hvordan jeg kan få dette dokumentet tilbake Det ligger ikke i søppelkurven eller på icloud. Er det noen som helst mulig måte å få dette dokumentet tilbake på?? Vet det finnes flere muligheter til Windows, men det virker som om Mac ikke har noen alternativer til dette? Eneste var å ta macen inn til reperasjon for å finne denne filen og det kostet nesten 2000 kr Anonymous poster hash: aa062...9b0
Den mystiske Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Dersom du har satt opp Time Machine på Macen så kan du "gå" tilbake i tid å hente den fra et tidligere tidspunkt(sikkerhetskopi). Hvis ikke, så er det slik jeg forstår det fra deg, dessverre ingenting som kan gjøres. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Dersom du har satt opp Time Machine på Macen så kan du "gå" tilbake i tid å hente den fra et tidligere tidspunkt(sikkerhetskopi). Hvis ikke, så er det slik jeg forstår det fra deg, dessverre ingenting som kan gjøres. Nei, det har jeg ikke gjort :/ Formaterte macen for en liten stund siden og fikk ikke til time machine etter det :/ Anonymous poster hash: 088e4...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå