Gå til innhold

Få tilbake erstattet word-dokument (mac) HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å erstatte et word-dokument jeg overhode ikke skulle erstatte. Finner ikke ut av hvordan jeg kan få dette dokumentet tilbake :( Det ligger ikke i søppelkurven eller på icloud. Er det noen som helst mulig måte å få dette dokumentet tilbake på??

Vet det finnes flere muligheter til Windows, men det virker som om Mac ikke har noen alternativer til dette? Eneste var å ta macen inn til reperasjon for å finne denne filen og det kostet nesten 2000 kr :( 

Anonymous poster hash: aa062...9b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har satt opp Time Machine på Macen så kan du "gå" tilbake i tid å hente den fra et tidligere tidspunkt(sikkerhetskopi). Hvis ikke, så er det slik jeg forstår det fra deg, dessverre ingenting som kan gjøres.

• Liker 1
Skrevet

Dersom du har satt opp Time Machine på Macen så kan du "gå" tilbake i tid å hente den fra et tidligere tidspunkt(sikkerhetskopi). Hvis ikke, så er det slik jeg forstår det fra deg, dessverre ingenting som kan gjøres.

Nei, det har jeg ikke gjort :/ Formaterte macen for en liten stund siden og fikk ikke til time machine etter det :/ 

Anonymous poster hash: 088e4...547

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...