AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Så, jeg skal kjøpe tastatur og datamus til kjæresten min og lurer på hvilket. Og som ikke er veldig dyrt. Han skal bruke det til å spille, og vil ikke ha noe som er 'for stort'. Noen tips? Vil heller ikke ruineres av dette, så under 1000 kr? Er det dumt? Jeg har liksom ikke peiling på sånt. Han spiller moderat, er ikke en som sitter foran pc'en hele dagen, men han liker å spille Anonymous poster hash: 87b11...0db
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 87b11...0db
-Jiinxs- Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 (endret) Jeg vil anbefale alle til å gå over til mekanisk tastatur. Følelsen av å skrive er som dag og natt og i mine øyne mye bedre enn vanlig membrantastur (eller hva det kalles for). Denne videoen forklarer hva jeg snakker om. Jeg vet ikke hva kjæresten din liker når det kommer til å høre klikkelyder når man skriver. Logitech G710 - Brun og blå versjon Mus er smak og behag, noen liker en drøss av knapper og noen liker at den skal være trådløs. Logitech G402 Logitech G700 Jeg bruker Corsair Gaming K95 RGB og Logitech G700 Endret 1. september 2015 av -Leon- 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå