AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Hei Finner det en pakke med kun word og excel? Tenker jeg vil ha fra iallefall 2013. Noen som har noen forslag om hvor jeg bør kjøpe via nettet(de som har best pris)? Er litt lost nå merker jeg.... Anonymous poster hash: 57d4d...379
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 ElKjøp, Expert, Japan Photo Anonymous poster hash: a0869...9f0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 ElKjøp, Expert, Japan Photo Anonymous poster hash: a0869...9f0 Holder på å kikke på komplett sin side. Men er jo 10000 å velge mellom??? :/ Gosh, jeg går meg vil.... https://www.komplett.no/search?q=office%20macLinken til der jeg ser.... Anonymous poster hash: 57d4d...379
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 ELLER du kan laste ned fra www.microsoft.com Anonymous poster hash: a0869...9f0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Forresten; er det greit å kjøpe 2011 eller er det for gammelt? :/ Skal ha i forbindelse med innleveringer på høyskole.. Anonymous poster hash: 57d4d...379
Honey Dew Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Det spørs hvilket behov du har. Jeg har Microsoft 365 Home. Den dekker det meste, men den har ikke Outlook
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Er det til studier eller privat bruk? Da trenger du kanskje ikke kjøpe officepakken. Jeg er student og bruker Libre Office som er gratis og gjør samme jobben. Eneste en trenger å passe på er at når du skal dele ting med andre som bruker Micorsoft sin office, er å lagre i deres format(doc eller docx), fremfor Libreoffice sin standard(odt). Evt. bare bruke pdf. Har brukt dette i 6 år og aldri hatt noe problem:) Du får også en excel-variant, power point osv. slik som i office pakken:) Anonymous poster hash: dc995...74e
Honey Dew Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Forresten; er det greit å kjøpe 2011 eller er det for gammelt? :/ Skal ha i forbindelse med innleveringer på høyskole.. Anonymous poster hash: 57d4d...379 Det er best å kjøpe det nyeste. Jeg er ikke sikker på hvilken årgang som er den siste. Siden du skal levere inn oppgave, kan kanskje denne være noe for deg? https://www.komplett.no/product/781805/datautstyr/programvare/kontorapplikasjoner/microsoft-office-365-university# Du kan google disse variantene for å se hva som passer for deg. Komplett har også en chattefunksjon, der du kan få svar på det du lurer på når det gjelder disse programmene
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Det er best å kjøpe det nyeste. Jeg er ikke sikker på hvilken årgang som er den siste. Siden du skal levere inn oppgave, kan kanskje denne være noe for deg? https://www.komplett.no/product/781805/datautstyr/programvare/kontorapplikasjoner/microsoft-office-365-university# Du kan google disse variantene for å se hva som passer for deg. Komplett har også en chattefunksjon, der du kan få svar på det du lurer på når det gjelder disse programmene Satt faktisk og sittet litt på den, men tusen takk :-) Vet du forresten om jeg må betale det beløpet hvert år, eller er det engangskjøp? Huff, merker jeg sliter med tekniske ting hehe! Anonymous poster hash: 57d4d...379
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Er det til studier eller privat bruk? Da trenger du kanskje ikke kjøpe officepakken. Jeg er student og bruker Libre Office som er gratis og gjør samme jobben. Eneste en trenger å passe på er at når du skal dele ting med andre som bruker Micorsoft sin office, er å lagre i deres format(doc eller docx), fremfor Libreoffice sin standard(odt). Evt. bare bruke pdf. Har brukt dette i 6 år og aldri hatt noe problem:) Du får også en excel-variant, power point osv. slik som i office pakken:) Anonymous poster hash: dc995...74e Jeg er student selv. Går det greit å bruke Libre Office til ect innleveringer? Og, får du åpnet powerpointer? Anonymous poster hash: 57d4d...379
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 Jeg er student selv. Går det greit å bruke Libre Office til ect innleveringer? Og, får du åpnet powerpointer? Anonymous poster hash: 57d4d...379 Jada, ingen problem:) Men som sagt, du må huske å velge format-type ved innlevering. Evt. lagre den som pdf. for det kan alle åpne. Du kan jo laste den ned og se hva du synes først; http://filehippo.com/download_libreoffice/ Jeg lastet forøvrig selv ned fra filehippo, er en trygg side:) Install filen vil legge seg i nedlastninger-mappen din, og så åpner du bare den for å installere den:) Anonymous poster hash: dc995...74e
Honey Dew Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Satt faktisk og sittet litt på den, men tusen takk :-) Vet du forresten om jeg må betale det beløpet hvert år, eller er det engangskjøp? Huff, merker jeg sliter med tekniske ting hehe! Anonymous poster hash: 57d4d...379 Det er lov å ikke forstå alt. Jeg vil tro at det er abonnement på denne. Det er hvertfall på den versjonen jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå