Cola Girl Skrevet 15. september 2004 #21 Skrevet 15. september 2004 ... og jeg lurte plutselig på hvor jeg har gjort av mine. De er sikkert ti år gamle, men ikke mye brukt. *opp på loftet og lete*
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #23 Skrevet 15. september 2004 Lurer litt på hva prisen på DM-sko er nå??? 1098 koster vanlige DM sko. Jeg kjøpte mine på Hot Rod i Trondheim, bra utvalg der
Gjest Ethereal Skrevet 15. september 2004 #24 Skrevet 15. september 2004 Hmm, har litt lyst på. Men tipper sambo ikke er så begeistret for tanken. Han foretrekker meg med en klassisk stil, sier han. Yeah, right. Vi får se hvem som bestemmer....
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #25 Skrevet 15. september 2004 Hmm' date=' har litt lyst på. Men tipper sambo ikke er så begeistret for tanken. Han foretrekker meg med en klassisk stil, sier han. Yeah, right. Vi får se hvem som bestemmer.... [/quote'] Sånn skal det lyde!
Gjest Tristessa Skrevet 15. september 2004 #26 Skrevet 15. september 2004 Metallhuet tilsluttes 100% også fra denne kant!
Carmen_ Skrevet 16. september 2004 #27 Skrevet 16. september 2004 Jeg mener å huske at DM-skoene mine sprakk opp, på en måte, og at de ikke tok imot skokrem o.l. Jeg har en mistanke om at de er lakkerte, og da er det lite man kan gjøre.... Nå fikk jeg lyst på DM-sko igjen, enda de er sinnssykt glatte :oops: Glatte er de visst! Jeg sklei med disse skoene en vinter for en del år siden og fikk kneet ut av ledd. Så, så glatte er de :evil:
lillen Skrevet 17. september 2004 #29 Skrevet 17. september 2004 Hmm' date=' har litt lyst på. Men tipper sambo ikke er så begeistret for tanken. Han foretrekker meg med en klassisk stil, sier han. Yeah, right. Vi får se hvem som bestemmer.... [/quote'] Pøh! DM er klassisk det! Jeg har hatt mine siden 1996 nå...men de har fått hvile i et par vintre, da jeg ville ha "fjortis-sko" i stedet Glatt? Bare når det er iskaldt ute... Synes å huske da det var speilblank is og mildvær ute, og de fleste tryka på vei til skolen. Men ikke jeg! Men når det ble 20 minusgrader, og alle de andre kom seg helberget frem derimot, hendte det vel at jeg ikke kom frem i det hele tatt... Er det fordi gummi(?)-sålen stivner i kulde, mon tro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå