Gå til innhold

Hva er creampie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå fremstår jeg muligens som veldig uerfaren og lite opplyst, men hva er creampie? Kjæresten sendte meg en melding om at creampie er litt tennende når han tenker på meg...

Anonymous poster hash: a4af8...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KOmme inni deg Anonymous poster hash: 722b1...41e

Og se på at det renner ut. Vidreføring er at hun eller han rengjør etterpå.

Anonymous poster hash: 5df11...595

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fremstår jeg muligens som veldig uerfaren og lite opplyst, men hva er creampie? Kjæresten sendte meg en melding om at creampie er litt tennende når han tenker på meg...

Anonymous poster hash: a4af8...ac7

Det finnes en fantastisk nettside som heter Google.com, som gir svar på det meste og krever uendelig mindre arbeid enn et forumsinnlegg.

Anonymous poster hash: 47a60...a06

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Det finnes en fantastisk nettside som heter Google.com, som gir svar på det meste og krever uendelig mindre arbeid enn et forumsinnlegg.

Anonymous poster hash: 47a60...a06

Man skal være forsiktig med å google sexrelaterte uttrykk du, i hvert fall om en er en litt sart sjel :P Kan fort bli til at du trur du googler en geit men ender opp med litt for god innsikt i en annens rumpehull. 

Urbandictionary er derimot grei! Ingen bilder så du slipper å se faenskapen men du får en grei forklaring på hva det meste er. 

Creampie er imidlertid når han kommer inni deg eller rettere sagt synet av spermen inni deg, som en annen skreiv over her ^^

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe av det mest fantastiske og nydeligste i verden, det er når mannen kommer og pumper inn sæden sin dypt inni deg. Om han har gjort det riktig, så skal det også renne godt ut etterpå, et svært tennende og noe helt sykt deilig!! Blir så sykt tent av menn med store kukker som virkelig KAN å pumpe sperm. Kjenne jeg blir helt varm inni meg og sykt kåt!!  :wow:

Endret av Cowboy Lotte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det mest fantastiske og nydeligste i verden, det er når mannen kommer og pumper inn sæden sin dypt inni deg. Om han har gjort det riktig, så skal det også renne godt ut etterpå, et svært tennende og noe helt sykt deilig!! Blir så sykt tent av menn med store kukker som virkelig KAN å pumpe sperm. Kjenne jeg blir helt varm inni meg og sykt kåt!!  :wow:

Ikke overrasket over at du liker det. Hva med å ta det i mot i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anal creampie er det beste. Gjerne med et tefat som hun må slikke rent etter seg etterpå ;)

Anonymous poster hash: 29779...e22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overrasket over at du liker det. Hva med å ta det i mot i ansiktet?

Nei den skal i vagina, men kan ta i ansiktet og om det er 2 menn. Må være helt overveldende fantastisk,blir så sykt kåt av tanken på to STORE menn...  :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den skal i vagina, men kan ta i ansiktet og om det er 2 menn. Må være helt overveldende fantastisk,blir så sykt kåt av tanken på to STORE menn... :wow:

Jada, vi har jo alle skjønt at du ligger i overkant på både vektskalaen og vidheten som gjør at du trenger STORE menn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den skal i vagina, men kan ta i ansiktet og om det er 2 menn. Må være helt overveldende fantastisk,blir så sykt kåt av tanken på to STORE menn...  :wow:

Personlig liker jeg best og komme i munnen. Men vet at mange kvinner liker å få satsen i fitta.

Ja du Lotte, størrelsen er viktig for deg har jeg forstått. :laugh: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...