Gå til innhold

Ridning i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg er ei jente på 22 år som drev med ridning for noen år siden. Har flyttet til Oslo nå og er veldig lite kjent i området, men kunne tenkt meg å tatt opp ridning igjen :) noen som kan anbefale noen staller? Må være enkelt å komme seg til fra sentrum, gjerne med fine turområder og helst et voksent miljø, men spiller ingen rolle om det er rideskole. Avsluttet karrieren med en heftig ulykke så vil gjerne ri på trygge, rolige hester, helst kaldblodshester, islandshester (jeg er ganske lett) eller fjordinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trives veldig godt på Søndre Nordstrand. Det ligger på Mortensrud, men er ikke vanskelig å komme seg til fra byen. Veldig fint turmiljø og fine hester. Det er også veldig mange kurs for voksne. Jeg er ikke sikker på hvordan det er med ledige kurs, men du kan jo ringe og spørre. Lykke til med å komme tilbake på hesteryggen :)

Skrevet

Jeg rir på Alna. Relativt lett å komme seg til, men kanskje ikke like direkte som til Søndre Nordstrand (som jeg forøvrig har hørt mye bra om).  Jeg er rimelig godt fornøyd, jeg rir for en instruktør jeg liker, noe jeg tenker er av det viktigste. Så en prøvetime, om mulig, er ikke å forakte. Det er også en del forskjellige nivåer, så det kan være greit å teste for å sjekke om nivået passer. 

Hestene er stort sett snille og greie, men en del bærer preg av å være skolehester, de gjør ingenting om de ikke merker at de er helt nødt, men når de har skjønt det, så er de veldig greie :) 

Anonymous poster hash: 7e755...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...