Gå til innhold

Noen som har litt peiling på snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to spørsmål. Hvordan får man musikk på snapene, og hvordan kan man skrive mer enn den ene linja?

Anonymous poster hash: eefcd...1ca
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

for å skrive mer på linjene går du til notisblokk og bare hopper et par linjer nedover uten å skrive noe, markere alt og kopierer det og så limer du det inn på tekstlinja på snapchat :)

Litt usikker på hva du mener med musikk? Er det ikke bare å spille musikk i bakgrunnen elns? :P

Skrevet

1. Du spiller musikk på mobilen mens du filmer. Feks har spotify åpen. 

2. Se svar over :)

Anonymous poster hash: 102b7...fe5
Skrevet

for å skrive mer på linjene går du til notisblokk og bare hopper et par linjer nedover uten å skrive noe, markere alt og kopierer det og så limer du det inn på tekstlinja på snapchat :)

Litt usikker på hva du mener med musikk? Er det ikke bare å spille musikk i bakgrunnen elns? :P

Takk for svar! :) 

1. Du spiller musikk på mobilen mens du filmer. Feks har spotify åpen. 

2. Se svar over :)

Anonymous poster hash: 102b7...fe5

Sist jeg prøvde å filme samtidig som jeg spilte musikk på spotify på telefonen, så skrudde spotify seg av. Jeg får prøve igjen :)

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Takk for svar! :)

Sist jeg prøvde å filme samtidig som jeg spilte musikk på spotify på telefonen, så skrudde spotify seg av. Jeg får prøve igjen :)

Hvis ikke spotify funker så kan du prøve å bruke vanlig musikkspilleren din (hvis du har musikk der, såklart). Prøvde nettopp og det funka fett :)

Skrevet

Hvis ikke spotify funker så kan du prøve å bruke vanlig musikkspilleren din (hvis du har musikk der, såklart). Prøvde nettopp og det funka fett :)

Jeg fikk det til nå! Artig :) Takk for hjelpen!

Skrevet

Noen som vet hva de tallene og tegnene ved siden av folk på lista over sendte og motatte snaps?

Anonymous poster hash: 62415...566

Skrevet

Noen som vet hva de tallene og tegnene ved siden av folk på lista over sendte og motatte snaps?Anonymous poster hash: 62415...566

Tall står for antall dager dere har snappet hverandre uten stans (også et sånt "on fire" tegn). Gult smilefjes står for "gode venner" og gult hjerte betyr at du sender flest snaps til denne vennen, og h*n sender flest til deg. Gjør dere det i 3 mnd (tror jeg det er..) kommer det frem, noen rosa hjerter som er bare ... urteite.

Anonymous poster hash: 9b11f...cde

Skrevet

Haha har ei venninne som jeg har fått den smileyen som betyr at jeg er deres bestevenn, men jeg er ikke hennes bestevenn og når den kom opp spurte hun meg om vi ikke var så gode venner som hun trodde :fnise:

Noen tar snap litt for seriøst o_o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...