AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg har to spørsmål. Hvordan får man musikk på snapene, og hvordan kan man skrive mer enn den ene linja? Anonymous poster hash: eefcd...1ca
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 for å skrive mer på linjene går du til notisblokk og bare hopper et par linjer nedover uten å skrive noe, markere alt og kopierer det og så limer du det inn på tekstlinja på snapchat Litt usikker på hva du mener med musikk? Er det ikke bare å spille musikk i bakgrunnen elns?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 1. Du spiller musikk på mobilen mens du filmer. Feks har spotify åpen. 2. Se svar over Anonymous poster hash: 102b7...fe5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 for å skrive mer på linjene går du til notisblokk og bare hopper et par linjer nedover uten å skrive noe, markere alt og kopierer det og så limer du det inn på tekstlinja på snapchat Litt usikker på hva du mener med musikk? Er det ikke bare å spille musikk i bakgrunnen elns? Takk for svar! 1. Du spiller musikk på mobilen mens du filmer. Feks har spotify åpen. 2. Se svar over Anonymous poster hash: 102b7...fe5 Sist jeg prøvde å filme samtidig som jeg spilte musikk på spotify på telefonen, så skrudde spotify seg av. Jeg får prøve igjen Anonymous poster hash: eefcd...1ca
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Takk for svar! Sist jeg prøvde å filme samtidig som jeg spilte musikk på spotify på telefonen, så skrudde spotify seg av. Jeg får prøve igjen Anonymous poster hash: eefcd...1ca Hvis ikke spotify funker så kan du prøve å bruke vanlig musikkspilleren din (hvis du har musikk der, såklart). Prøvde nettopp og det funka fett
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Hvis ikke spotify funker så kan du prøve å bruke vanlig musikkspilleren din (hvis du har musikk der, såklart). Prøvde nettopp og det funka fett Jeg fikk det til nå! Artig Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: eefcd...1ca
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Noen som vet hva de tallene og tegnene ved siden av folk på lista over sendte og motatte snaps?Anonymous poster hash: 62415...566
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Noen som vet hva de tallene og tegnene ved siden av folk på lista over sendte og motatte snaps?Anonymous poster hash: 62415...566 Les her http://emojipedia.org/snapchat/
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Noen som vet hva de tallene og tegnene ved siden av folk på lista over sendte og motatte snaps?Anonymous poster hash: 62415...566 Tall står for antall dager dere har snappet hverandre uten stans (også et sånt "on fire" tegn). Gult smilefjes står for "gode venner" og gult hjerte betyr at du sender flest snaps til denne vennen, og h*n sender flest til deg. Gjør dere det i 3 mnd (tror jeg det er..) kommer det frem, noen rosa hjerter som er bare ... urteite. Anonymous poster hash: 9b11f...cde
Chizue Skrevet 28. august 2015 #10 Skrevet 28. august 2015 Haha har ei venninne som jeg har fått den smileyen som betyr at jeg er deres bestevenn, men jeg er ikke hennes bestevenn og når den kom opp spurte hun meg om vi ikke var så gode venner som hun trodde Noen tar snap litt for seriøst o_o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå