AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Litt tidlig ute men..... I fjor og i noen år før det har jeg laget 24 små kort som jeg har skrevet ord for dagen, visdomsord osv inni, pakket inn i gråpapir med røde bånd og datoer. Disse har blitt svært godt tatt imot. I år vil jeg lage ny kalender til ei av de som har fått før, en kalender med like mye mening, men jeg har ikke noe særlig med ideer til hva jeg kan gjøre som blir like bra som i fjor. Det kan ikke koste veldig mye og samme kalender som i fjor er utelokket da jeg ikke husker hvilke ord jeg brukte og det blir dumt å bruke de samme. Jeg har vært inne på tanken av å finne historier "en del slike som florerer på facebokk som feks "Jeg ønsker deg nok" , den læreren som ba elevene skrive ord om medelevene på lapper og i begravelse mange år senere var det fremdeles mange som hadde sin, eller bilder med mening osv, hvordan skal isåfall kalenderen presangteres? og hvordan finne 24 slike fine historier? Kanskje dere kan hjelpe meg. Eller tips til en helt annen kalender med mening. Dette er en person som jeg ikke kan finne på aktiviteter osv medJeg blir veldig glad for alle innspill Anonymous poster hash: 57cc2...ac0
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 - På nettet finner du masse gratis "bruksanvisninger" på origami, så hva om du ga vedkommende en ny origami-oppgave hver dag? Gitt at vedkommende gjerne plundrer med slikt, vel å bemerke. - Hver dag et nytt postkort! Se om du kan få tak i skikkelig kitsche postkort fra allverdens turistdestinasjoner, og lat som om du sender et postkort. Fortell om varmen, om vannet, om utfluktene, om stedet, om maten, om menneskene - typiske postkorthistorier. Presentasjonsteknisk kan du enten pakke det inn i gråpapir, eller bruke enkle papirposer/cellofanposer med noen snerten pynt på, eller enkelt og greit en konvolutt.
Gjest Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Hva med en kalender med musikk? En ny sang hver dag, selvfølgelig en som dere deler et minne til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå