AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg kjøpte i desember i fjor en mobil fra nectom med bindingstid. Det jeg nå ønsker er å kjøpe en ny telefon og nedgradere abonnementstype da jeg kjøpte et større abonnement enn jeg hadde behov for. Er det noen som vet hvordan det fungerer med gebyrer? I dette tilfellet så kjøper jeg jo ny telefon, og fortsetter å være kunde ved å tegne nye 12 måneder. Men så nedgraderer jeg abonnementet da.. Er det noen som har vært bort i dette? Anonymous poster hash: 6c857...10a
Glitnir Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 (endret) Spørre NetCom? Evt les avtalevilkårene? Endret 26. august 2015 av Glitnir
Kraula Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Vet at iallfall med Djuice og Telenor måtte jeg betale en viss sum for å bli forløst fra abn. Mener det var sånn 200 kroner pr mnd som var igjen. Avhengig av hvilket abn du har hos netcom da. Men dette varierer. På netcom sine sider fant jeg dette: https://netcom.no/privat/priser/bruddgebyr
petterm Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Hvor lenge har du igjen av bindinga? Noen selskaper tillater at inngår ny binding et visst antall måneder før binding går ut. Alternativt kan du betale for å bryte avtalen /bindinga. Sjekk med Netcom.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Bruddgebyr - avtale med rabatt Bruddgebyret er lik totalrabatten Kunden får i kampanjen. Bruddgebyret reduseres månedlig ut avtaletiden regnet fra avtaleinngåelsen, dog minimum kr 399. https://netcom.no/privat/priser/bruddgebyr Anonymous poster hash: c6b07...2b7
penny_ Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Hvoooooorfor har folk problemer med å spørre de det gjelder? Det blir bare gjetting i denne tråden. Du kommer ikke til å få noe endelig svar her med mindre du er så heldig at en Netcom-ansatt ser dette, så da må du uansett kontakte dem.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Hvoooooorfor har folk problemer med å spørre de det gjelder? Det blir bare gjetting i denne tråden. Du kommer ikke til å få noe endelig svar her med mindre du er så heldig at en Netcom-ansatt ser dette, så da må du uansett kontakte dem. Jeg er så veldig enig! Gjelder ikke bare denne tråden, men mange. Eks. når blir uføretrygden utbetalt? Hvor søker man om barnebidrag? Når går bussen til A-hus? Osv... Og siste men ikke minst: Er jeg gravid?Anonymous poster hash: 054f6...888 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå