Gå til innhold

Ville du bedt han slette tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på i omtrent 3 måneder. Vi er sammen jevnlig. Vi har pratet litt om hva vi er ute etter, og det virker som han vil ha noe mer seriøst etterhvert. Etter det gikk jeg utifra at han kanskje slettet tinder (eller ikke var innom noe særlig). Vi pratet ikke om det da, men jeg beholdt tinder en periode uten å sjekke. Men så fant jeg ut for en liten stund siden at jeg skulle se om han var innom, og det var han. Siden har jeg sjekket noen ganger. Og noen ganger er det nye bilder og ny tekst. 

Dette kan vel ikke tolereres når vi har holdt på nå en stund? Jeg tenker at jeg nesten må få et svar fra han, om hvor vi står nå. I tillegg må jeg nesten ta opp dette med tinder. Skal jeg be han slette tinder om han er seriøs? Skal jeg spørre hvorfor han fremdeles er på tinder?

Jeg har tidligere spurt om han har møtt andre siden meg, etter at han spurte meg om det samme. Han sa nei da. 

Når skal jeg ta det opp? Og hvordan? Ut av det blå? 

Anonymous poster hash: a2ef6...d2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du han vil ha noe mer enn sex når ting er uavklarte etter TRE MÅNEDER?

Haha.

Anonymous poster hash: 92ce7...cb7
  • Liker 2
Skrevet

Selvsagt skal han ikke være på Tinder etter 3 mnd.... Dette må du ta opp med han med en gang, ellers risikerer du bare å kaste bort tiden din på tull.

Anonymous poster hash: dac36...849
  • Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Snakk med ham om det og hva han tenker om dere.

Skrevet

Når han sier nei når du spør han så høres det jo ut som at dere har en greie.. Jeg ville tatt opp det med Tinder i en avslappet og litt tilfeldig tone, ikke si at du så han der men spør om han fortsatt har det (hvis dere møttes gjennom den så start f.eks med å si "hehe morsomt at vi møttes på tinder da.. :) bruker du det fortsatt eller? :) " Bedre å bare få det avklart enn å gå rundt å evn bli holdt for narr. Lykke til!

Anonymous poster hash: 3feb3...94c
Skrevet

Min date så så fint her for en stund siden. Han sa han ikke trengte Tinder mer nå som han hadde truffet meg. Da var jo jeg også klar på at jeg heller ikke trengte Tinder ;)

Teite meg sjekka inn etter et par uker, men han var heldigvis ikke aktiv der lengre. Dette er et par måneder siden og jeg var bare innom for å slette min konto.

Anonymous poster hash: 36111...697
Skrevet

Ja han burde ikke ha tinder etter 3 mnd...

Skrevet

Husker jeg datet en fyr en stund, vi hadde vel vært på 8 dater når jeg oppdaget at han hadde oppdatert Tinder profilen sin med nye bilder og masse ny tekst. For å gjøre historien kort så sluttet vi å date etter veldig kort tid etter det gitt ;) han er en av dem som alltid ser seg om etter grønnere gress og ikke klarer å slå seg til ro å fokusere på det han har for å se hvordan det går først. Ikke noe jeg gadd, så overlot han til de andre damene jeg.

Anonymous poster hash: 8d47f...951

Skrevet

Husker jeg datet en fyr en stund, vi hadde vel vært på 8 dater når jeg oppdaget at han hadde oppdatert Tinder profilen sin med nye bilder og masse ny tekst. For å gjøre historien kort så sluttet vi å date etter veldig kort tid etter det gitt ;) han er en av dem som alltid ser seg om etter grønnere gress og ikke klarer å slå seg til ro å fokusere på det han har for å se hvordan det går først. Ikke noe jeg gadd, så overlot han til de andre damene jeg.

Kanskje du ikke var noe for han da og ble oppgradert? Dere jenter må slutte å tro at dere er alt med en gang en mann sier hei til dere.

Anonymous poster hash: 62082...7f0

• Liker 1
Skrevet

Vi har holdt på i omtrent 3 måneder. Vi er sammen jevnlig. Vi har pratet litt om hva vi er ute etter, og det virker som han vil ha noe mer seriøst etterhvert. Etter det gikk jeg utifra at han kanskje slettet tinder (eller ikke var innom noe særlig). Vi pratet ikke om det da, men jeg beholdt tinder en periode uten å sjekke. Men så fant jeg ut for en liten stund siden at jeg skulle se om han var innom, og det var han. Siden har jeg sjekket noen ganger. Og noen ganger er det nye bilder og ny tekst. 

Dette kan vel ikke tolereres når vi har holdt på nå en stund? Jeg tenker at jeg nesten må få et svar fra han, om hvor vi står nå. I tillegg må jeg nesten ta opp dette med tinder. Skal jeg be han slette tinder om han er seriøs? Skal jeg spørre hvorfor han fremdeles er på tinder?

Jeg har tidligere spurt om han har møtt andre siden meg, etter at han spurte meg om det samme. Han sa nei da. 

Men du selv er på Tinder enda og har ikke slettet den? Glasshus og stein.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du ikke var noe for han da og ble oppgradert? Dere jenter må slutte å tro at dere er alt med en gang en mann sier hei til dere.

Hahaha! Nei det skal jeg love deg at jeg tydeligvis ikke var ;) vi hadde rukket å si mer enn hei ila 2 mnd med dating vi da. Men når han ikke har baller nok til å si ifra så måtte jo jeg gjøre det vettu. Slitsomme greier.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

For å skrelle det helt ned, ts - så er Tinder en sjekke/datingapp, er det ikke? Det vil si at hvis man oppdaterer og frekventerer tinderprofilen sin etter at man har truffet noen, så er man fortsatt på jakt....mener jeg.

Tror jeg ville betenkt meg her. 

Skrevet

Åtte dater hadde de vært på! Idiot!

Anonymous poster hash: 1bdeb...5a8

Skrevet

Snakk med ham. Syns han høres useriøs.

Skrevet

Du skriver at dere har "holdt på" i omtrent 3 måneder, det høres jo ikke så seriøst ut. Hvis dere bare har holdt på, som du sier, og ikke er enige om å være eksklusive, så kan du ikke forvente at han kutter ut å se etter andre.

Anonymous poster hash: 6b1ca...832

Skrevet

Kutt han ut. Hvis en gutt/mann er interessert så vil de ikke ha noen andre. Så enkelt er det. Jeg er enig med den over som skrev at hvis man har holdt på i tre mnd så er det ikke spesielt seriøst. Og hvis han fremdeles er aktiv på Tinder...? Nei, bare kutt han ut. Det svømmer en haug med andre fisk i havet.

Anonymous poster hash: 08f95...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...