Gjest Captain Hook Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg har ikke lyst å dø og har et ok liv nå. Er rusfri, har venner, ff, får det jeg vil ha, ser bra nok ut osv.. Likevel har de tankene plaget meg siden den gangen jeg prøvde og mislyktes. Jeg tenker at det må skje om natta og planlegger liksom hvordan. Jeg vil ikke, men en stemme i hodet mitt plager meg. Jeg har hatt mareritt om at jeg faktisk gjør det og våkner opp helt svett og andpusten. Det er så ekkelt. Jeg har gått til psykolog men jeg er enda ikke kvitt tankene. Jeg kan ikke ha det sånn når jeg en gang skal inn i et seriøst forhold igjen. Andre som har blitt kvitt selvmordstanker? Hvordan klarte dere det? Jeg prøver så hardt. Jeg blir trøtt og sliten av det, ikke minst irritert og sur.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Går du med slike tanker så går du til fastlegen. Ikke bra å gå med dette i hodet Ikke er det lov å diskutere dette her på kg.Anonymous poster hash: af9f8...8fc
Gjest Captain Hook Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Går du med slike tanker så går du til fastlegen. Ikke bra å gå med dette i hodet Ikke er det lov å diskutere dette her på kg.Anonymous poster hash: af9f8...8fc Er det ikke lov å få råd til å få bort tanker? Fra folk som har kommet seg ut av det? Jeg har snakket med lege, psykolog og alt men de får ikke tankene mine bort. De har jo ikke opplevd det selv så de forstår ikke. Jeg vil bare har råd til å få det bort. Ikke diskutere selvmord.
Gjest Daenerys Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg