Gå til innhold

Hjelp, jeg skal kjøre opp!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal kjøre opp i overmorgen, og gruer meg utrolig masse!!!

Er ikke flink å kjøre, og føler ikke at jeg behersker verken bil eller trafikkregler.....

Kjørelæreren sier at man først blir fortrolig med dette når man har kjørt alene en del...

Er det noen av dere som har noen tips å komme med??

Jeg er så nervøs for dette, og gruer meg forferdelig mye...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

dete r så irriterende når man kommer med et problem her inne eller noe man plages med,også håper man på svar men får ingen! selv kan jeg sjekke mine innlegg flere ganger daglig og ikke fått noe svar! ingenting er så irriterende som det!

derfor valgte jeg å svare på ditt spm!

du klarer det helt sikkert kjempe bra! det er jo ikke fo rnoen ting at lærern din har satt deg opp til oppkjøringa! så dette fikser du!! ta det med ro og les godt imorgen og tenk deg godt om når du er ute å kjører. se på det som en øvelse egentlig så skal du se at det går bra! klarer du det ikke, så har du hvertfall vært gjennom det og vet hvordan det hele funker til neste gang! tvitvi... fortell gjerne hvordan det gikk!'

lykke til da!!!

Skrevet

Å, det går så bra så! Jeg hadde nesten ingenting på greip selv syntes jeg da jeg skulle kjøre opp. Men jeg klarte det på første forsøk.

Og som det ble sagt, det er jo kjørelæreren som bestemmer når du er klar for oppkjøring. Og han/hun mener tydeligvis du er klar nå!

Bare slapp helt av, og prøv å ikke være nervøs. Det går nok bra.

Lykke til.

Skrevet

Dette går helt sikkert baaare godt. Husker min siste kjøretime før oppkjøringa, tror jeg gjorde ALT galt og var kjempestressa og nervøs...særlig siden det ble DET slapsværet den dagen jeg skulle kjøre opp. Følte at jeg hadde null kontroll og ikke huska noen ting. Men det gikk bra på første forsøk :)

Det er sant at etter man har kjørt endel alene så blir man mer sikker og trygg. Synes hvertfall jeg da. Man har jo ikke den personen ved siden av seg, man MÅ sjekke og følge med på alt selv.

Dette går bra!!! Bare ta det heeelt med ro og slapp av (lett for meg å si, jada jeg vet :wink: )

Stå på!!!

Lykke til!!!!! Krysser fingrene!

Skrevet

Dette kommer til å gå kjempe bra- det re jeg sikker på!

Både kjørelærer og sensor er klar over at man blir ikke utlært fører av å ta opplæring. Det blir man vel aldri! Siden kjørelæreren har bestilt oppkjøring til deg- er det tydelig at han synes du er flink nok!

Og hvis du skulle være så uheldig å stryke, er det jo bare å gå opp igjen!

Lykke til- det kommer nok til å gå kjempe bra!

Skrevet

:blunke: Fint om vi får høre hvordan det gikk med deg. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...