AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Har et kremhvitt York-bord fra Bohus. Kjøpte det brukt uten å se at det var misfarging på det, en slags gul-aktig flekk som ser ut som det kunne vært tørket kaffe...Det er det nok ikke. Har hittil bare brukt zalo, jif skurekrem og en sånn spesielsvamp, uten at dette tar det vekk Hva kan jeg gjøre? noen som vet? (er så sykt irriterende) Anonymous poster hash: 02c1c...61b
tøva Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Prøv å lag en grøt av en slik oppvaskmaskin tablett og smør over, la virke ei stund før du vasker det vekk mens du gnir litt.Jeg bruker det på alle slags flekker virker vær gang.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Prøv å lag en grøt av en slik oppvaskmaskin tablett og smør over, la virke ei stund før du vasker det vekk mens du gnir litt.Jeg bruker det på alle slags flekker virker vær gang. Det skal jeg jommen prøve. Gjør det i morgen og gir deg tilbakemelding på hvordan det gikk. Tusen takk. Håper ikke det tar malingen, da...? uæææ.... Anonymous poster hash: 02c1c...61b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 NeglelakkfjernerAnonymous poster hash: 4ea39...d04
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 NeglelakkfjernerAnonymous poster hash: 4ea39...d04 Det tar garantert malingen. Anonymous poster hash: 21b9e...cdc
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Prøv å lag en grøt av en slik oppvaskmaskin tablett og smør over, la virke ei stund før du vasker det vekk mens du gnir litt.Jeg bruker det på alle slags flekker virker vær gang. Niks, dette funket ikke dessverre. Andre tips? Anonymous poster hash: 02c1c...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå