Gå til innhold

Se dama bli knulla av en annen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skrevet dette før (i en identisk tråd), men uansett:

Jeg har hatt sex med andre mens typen så på. Vi likte det alle sammen :P

nice :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var ute og koste oss i helga. Min mann lot flere menn beføle meg på dansegulvet til vi alle var kåte. Så dro vi hjem til en av de for å ha sex. Nok en fantastisk helg med min elskede mann og noen hjelpere :)

• Liker 1
Skrevet

Vi var ute og koste oss i helga. Min mann lot flere menn beføle meg på dansegulvet til vi alle var kåte. Så dro vi hjem til en av de for å ha sex. Nok en fantastisk helg med min elskede mann og noen hjelpere :)

WOW!!! :)

Skrevet

ugh du drepte akkurat hele denne fantasien min. takk skal du ha...

Anonymous poster hash: a307c...642

Skrevet

ugh du drepte akkurat hele denne fantasien min. takk skal du ha...

Anonymous poster hash: a307c...642

Hæ? Hvorfor det? :(

Skrevet

Har prøvd det en gang. Det var herlig å se den sexy dama mi bli rundpult og se henne nyte det. Var så opphisset etterpå ,at jeg hadde sex med henne tre ganger dagen etter. :wow:

Anonymous poster hash: 59fe9...16f

Det har aldri vært bedre. Ser at en annen har prøvd å svart på mine vegne.

Anonymous poster hash: 59fe9...16f

Skrevet

Hvordan endte forholdet? :)

Anonymous poster hash: 8a04c...4f2

Det er like bra, om ikke bedre!

Skrevet

Mest deilig mens dere begge kan ha sex med denne mannen.

Du, som jente, har 2  som varer lengre. 

Mannen kan se på.  Suge den andre kuken og få sperma i munnen.

Kanskje t.o.m. få en stiv sak i rumpa.

3 vinnere her.

Anonymous poster hash: d1edd...ed6
Skrevet

Jeg opplevde denne fantasien før jeg hadde forstand selv at det var en fantasi.

Dette var med X'n, som daværende X, så det var ikke så mye kjærlige følelser innvolvert. Men hu visste nok hva hu drev med, altså hun så min fantasi og så levde vi den bare ut. Men om/når jeg finner en dame igjen, så tror jeg nok denne fantasien skal få hvile i fred. Tror med slike fantasier kan være skadelige om ett vanskelig utfall etter man har fullført kan ødelegge hele forholdet. Har man noe dyrebart og kjært bør man behandle det forsiktig, og ikke gamble og kanskje miste alt sammen. Så mye er ikke en fantasi verdt.. det er så mange andre ting man kan utvikle i fantasiverden som ikke er skadelig hvis man søker litt.

Men det er sikkert lett å si for meg som levde den ut en gang, i ett avsluttet forhold der det ikke var noe særlig levende følelser...

Men fy fader, jeg var jo med hu til ett sted for hu skulle møte noen, og han duden hu skulle overnatte hos hadde en sinnsykt stor kuk. Det var umulig å ikke se det, bare bula ut noe på fronten av joggebuksa, Så dagen etter, for hu overnatta der, så spurte jeg hvordan det gikk og hu sa han fikk den inn, men han var for hardhendt så det ble ikke stort ut av det. Etterpå dro vi til ett sted for å avslutte alt sammen, å fy fader, hu føltes helt åpen ut neden til, og så fort og så hardt har jeg aldri kommet før som jeg kan huske, .. så ja, fantasi er ikke bare Donald Duck oppi fantasibobla som stapper nebbet sitt i rompa til Dolly, Fantasi er sexuell drivkraft på ett mentalt nivå som kan ha en STOR effekt om den blir utlevd.

For dem som har denne fantasien, så vil jeg tro det er en følelsesmessig risiko. Men for all del. Det er nok helt individuellt fra par til par.

Men hadde jeg funnet en dame jeg var ordentlig glad i, tror jeg en svær dildo eller noe ville vært mindre skadelig for begge parter, om hun ville gått med på det i det hele tatt. Man skal nå aldri få dama til å gjøre ting hun ikke 100% ønsker å gjøre selv. For min del er det veldig objektbasert uansett, men for andre kan det kanskje stikke litt dypere i sitt eget indre, som følelsen av ydmykelse.

Husk å sende med dama XXL size kondomer når hu raser av gårde! Med mindre.. ja, noen har noe fetisj på det som renner ut og lol...

Uansett for dere som tenker tanken på å leve det ut. Lykke til! :)

• Liker 2
Skrevet

Det tar kanskje av litt her ...

Jeg hadde en kjæreste en gang som var vant til å kunne ligge med andre. Det aksepterte ikke jeg, så hun holdt opp etter en stund.

Jeg har ikke hatt noen ønsker om å se på at kjæresten knuller en annen. Men noen fantasier har det kanskje vært. Jeg har tenkt på hvordan hun var som ung jente, hva slags sexliv hun hadde, og hva vi hadde opplevd sammen hvis vi hadde møtt hverandre før. Jeg har sett bilder av henne i tyveårsalderen og ser henne for meg naken og kjærlig.

Vi har fortalt hverandre om seksuelle erfaringer uten, tror jeg, å ha blitt altfor sjalu.Trolig fordi vi har hatt et fint sexliv med noen overraskelser underveis.

Skrevet

Jeg tenner veldig på tanken av at kjæresten min prøver en annen kuk. Jeg vil være med å styre. Vil se når det skjer, men vil ikke bli fornedret. Tenner ikke på at hun prater dritt om meg og lignende. Jeg er hetero og vil aldri ha sex med fyren hvis det skjer. Jeg liker å se cuckold videoer hvor hun har rådeilig sex, og sier det til typen sin. Liker ikke når han er involvert og synes det er ekkelt når han slikker henne etterpå...

Men jeg ønsker å se henne knulle en fin stor kuk. Han må være under 25 år. Slank og muskuløs. Gjerne mørkhudet. Kuken må være lengre og tykkere enn min. Fra 19-22 cm og 14-15 cm i omkrets. Han kan ikke være kjærestemateriale. De må ikke kjenne hverandre. Vi må møtes på et hotel. De kan kun ha sex en gang. Vil ikke at det skal være følelser involvert.

Hun vet om fantasien. Vi forteller hverandre historier om dette. Hun kommer lett og blir kåt av det hun også. Vi har veldig bra sex sammen. Hun er ofte kåt på meg og poenget er ikke at jeg ønsker å bli tråkka på. Men at jeg blir kåt av hennes begjær for en kropp og kuk hvis hun kun tenker på det ytre. Jeg vet at hun liker en ung sexy kropp. Jeg er selv attraktiv og sliter ikke med å få meg kjæreste. En flott kuk liker alle damer. Min er ikke liten den, men skal det være verdt det for meg, må den være større enn min. Vet at kjæresten min ikke har noe imot en som er litt større, men hun hun er mindre opptatt av størrelsen enn meg.

Hun vil ha meg fordi vi har det veldig bra sammen. Vi gjør mye fint sammen og er veldig tiltrukket av hverandre. Vi utfyller hverandre både seksuelt, sosialt og intellektuelt.

Jeg fantaserer også om at hun finner en jente i samme alder til meg. At hun ser på og bruker dildo på seg imens jeg knuller jenta. De har ikke sex sammen. Samme argumenter her. Jenta må være så ung at hun ikke er kjærestemateriale. Det må kun være sex. Hun må også ha en penere kropp en kjæresten min. En slags drømmesexdame... Jeg ønsker altså at vi tilfredsstiller hverandres deiligste fantasier, det har vel ingenting med fornedrelse å gjøre..?

Vi er enige om at vi kan se på andre og fortelle om det etterpå. Men vi sammenligner ikke med den andre. Bare er åpne om det alle gjør. Ser på andre og fantaserer om hvordan det ville vært å ha sex med dem.

Tror mange har lignende tanker. Tror egentlig ikke dette er så sprøtt. Tror heller ikke dama på 40 blir kjæreste med en på 22 på grunn av kroppen. Hun er veldig reflektert og vet at hun ikke kan være kjæreste med en som er så ung. Altfor mye praktiske og sosiale barrierer der. Men hun skal få lov til å drømme om sex med en. Det er vel det mesteparten av menn gjør når vi ser deilige kropper på stranda, på gata og lignende...

Anonymous poster hash: 15e29...f1a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...