Gå til innhold

Se dama bli knulla av en annen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er dame og tenner skikkelig på dette. Samtidig eg jeg submissiv i senga, og det må være mannen som "låner meg bort". Vet ikke om det defineres på samme måte, og om det er noe ellers dominante menn kunne tenke seg å gå med på.

Anonymous poster hash: 8e091...533

Videoannonse
Annonse
Gjest Servicetekniker
Skrevet

Er Dominant. Vært med på en slik setting noen ganger.

Skrevet

Jeg er dame og tenner skikkelig på dette. Samtidig eg jeg submissiv i senga, og det må være mannen som "låner meg bort". Vet ikke om det defineres på samme måte, og om det er noe ellers dominante menn kunne tenke seg å gå med på.

Vi har dette i samlivet vårt; Jeg er dominant, liker å låne henne ut, og kinker på det. Da handler det dog mer om maktforskyvning og objektifisering. 

Skrevet

Har prøvd det en gang. Det var herlig å se den sexy dama mi bli rundpult og se henne nyte det. Var så opphisset etterpå ,at jeg hadde sex med henne tre ganger dagen etter. :wow:

Anonymous poster hash: 59fe9...16f
Skrevet

Har prøvd det en gang. Det var herlig å se den sexy dama mi bli rundpult og se henne nyte det. Var så opphisset etterpå ,at jeg hadde sex med henne tre ganger dagen etter. :wow:

Anonymous poster hash: 59fe9...16f

Hvordan endte forholdet?:)

Anonymous poster hash: 8a04c...4f2

Skrevet

Hvordan endte forholdet? :)

"Hun fikk følelser for en annen"  :fnise:

Anonymous poster hash: d360c...404

Skrevet

"Hun fikk følelser for en annen" :fnise:

😂😁 Ja regnet nesten med det. Som man reder, ligger man oftest.:P

Skrevet

Vi har dette i samlivet vårt; Jeg er dominant, liker å låne henne ut, og kinker på det. Da handler det dog mer om maktforskyvning og objektifisering.

Gøy å høre. Jeg har slitt litt med rolleforvirring ift. akkurat dette. Akkurat nå er jeg sammen med en ganske eiesyk fyr, det har også sin sjarm, men så er jeg nyskjerrig da..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner veldig på tanken å få med en fyr til på trekant med samboeren min, men i den situasjonen er vi alle enten likestilte eventuelt han er under meg, dvs han er bi og må suge meg o.l..

Kunne aldri falt meg inn å låne bort tøsa mi, til det er jeg altfor "eiesyk" om dere vil kalle det for det, hun er jo min og hullene hennes skal ikke brukes av andre utenfor min kontroll. Det hadde ikke gitt meg noenting positivt å sitte hjemme og vite at hun blir brukt av andre, hvordan (eller hvorfor) en dominant mann kan låne bort tøsa si forstår jeg ikke?

Hun har snakket om å skaffe meg enda en tøs en gang down the road, men det er ikke noe stress for meg. Jeg har nok med det jeg har for nå. :)

Anonymous poster hash: 66926...e09

Skrevet

Tror det er viktig å holde tunga rett i munnen her. En ting er å fantasere om dette, men en annet ting er å utføre det i praksis. Hva skal man ha i "spank-banken" hvis man bruker opp alt?

Anonymous poster hash: aaf47...651
Skrevet

Gøy å høre. Jeg har slitt litt med rolleforvirring ift. akkurat dette. Akkurat nå er jeg sammen med en ganske eiesyk fyr, det har også sin sjarm, men så er jeg nyskjerrig da..

Hvis du er sammen med en "ganske eiesyk fyr" så ser jeg for meg at det er vanskelig å få utforsket fantasier om å bli lånt ut. :P

Skrevet

"Hun fikk følelser for en annen"  :fnise:

shit happens :P

Skrevet

Mannen min liker å fantasere om det, men sier han ikke ønsker å omsette fantasien i praksis.

Anonymous poster hash: 3fdff...7be
Skrevet

shit happens :P

Slik skjer! Det kunne like gjerne skjedd over fruktdisken på Rema. Man kan ikke la være å gjøre ting man liker i redsel for slik, da må man jo stenge partneren inne i kjelleren. 

Noe som forøvrig også hørtes litt gøy ut.. 

Skrevet

Slik skjer! Det kunne like gjerne skjedd over fruktdisken på Rema. Man kan ikke la være å gjøre ting man liker i redsel for slik, da må man jo stenge partneren inne i kjelleren. 

Noe som forøvrig også hørtes litt gøy ut.. 

Er sant det, alltid en risiko for at kjæresten faller for en annen uansett hvor man eller hva man gjør. Kan like greit skje på jobb med en kollega eller en kjekkas på et utested. 

Men om man skal gå rundt å unngå alt som har risiko i livet så må man jo mure seg selv inne å begrense all livsutfoldelse.

Det er ikke mye givende, beste er å gjøre det man ønsker gjøre så ha tillit nok til motparten at det går bra :)

Skrevet

Er sant det, alltid en risiko for at kjæresten faller for en annen uansett hvor man eller hva man gjør. Kan like greit skje på jobb med en kollega eller en kjekkas på et utested. 

Men om man skal gå rundt å unngå alt som har risiko i livet så må man jo mure seg selv inne å begrense all livsutfoldelse.

Det er ikke mye givende, beste er å gjøre det man ønsker gjøre så ha tillit nok til motparten at det går bra :)

Jeg har vel en filosofi om at jeg gjerne vil være sammen med samboeren min, men kun om hun vil være sammen med meg. Om det viser seg at hun plutselig heller vil være sammen med noen andre, så er det jo i realiteten ikke noe jeg kan gjøre med det. Det vil såklart være trist, men jeg vil ikke dø av det. Så frem til hun faktisk sier noe annet, så skal jeg jo tro henne når hun sier hun vil være med meg, og nyte det. Alle aspekter av det. 

Skrevet

Har prøvd det en gang. Det var herlig å se den sexy dama mi bli rundpult og se henne nyte det. Var så opphisset etterpå ,at jeg hadde sex med henne tre ganger dagen etter. :wow:Anonymous poster hash: 59fe9...16f

At du tenner på å være cuckold gjør det mulig for andre menn å være bull. Føler du det gir deg en paradoksal makt? Makt til å pushe dama inn i seksuelle relasjoner som du tillater, at hun gjør dette for deg? Kjenner en som gjør dette i alle forhold. Han har tre barn med tre damer, eller har han det? Ungenene ligner ikke på han. I mine øyne en fjollete fyr som går rundt med moppsen sin med knekk i håndleddet, med lett innsugde kinn. En som passiv agressiv beta hann med androgyne trekk. Damene hans har aldri opplevd en orgasme med han, en sammenheng?

Anonymous poster hash: c843b...83a

• Liker 1
Skrevet

Å la dama pule en annen, er som å skyte seg selv i foten. Det skjønner de fleste. Såklart vil hun vurdere deg opo mot den nye fyren. Eventuelt ender du om som cockold for henne, og hun driter i dine følelser..

Skrevet (endret)

Å la dama pule en annen, er som å skyte seg selv i foten. Det skjønner de fleste. Såklart vil hun vurdere deg opo mot den nye fyren. Eventuelt ender du om som cockold for henne, og hun driter i dine følelser..

Det kan meget vel skje at hun mister respekten for typen sin, ja. Ved at hun ser ned på han som mindre mann enn han som knuller hu.

Men det er jo det som er hele fantasien til typen. Et ønske og behov om å bli undertrykt eller ydmyket. 

Som allerede sagt så er det et sjangsespill, man bør ikke gjøre noe slikt med mindre man avklarer på forhånd hvordan man skal håndtere eventuelle følelser som kan oppstå i ettertid. Også for hans del, for det kan være at han opplever hendelsen anderledes enn det gjør i fantasien. Sjalusi og sinne kan boble frem, eller så kan ha miste respekten for hu å se på dama som ei tøs. 

Så kommunikasjon er viktig. Dette er vinklinger man bør ta i betraktning før man hopper ut i det

Endret av WubWub
Skrevet

Skrevet dette før (i en identisk tråd), men uansett:

Jeg har hatt sex med andre mens typen så på. Vi likte det alle sammen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...