AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg har hatt rundt ca 5 seriøse forhold med damer i løpet av 13 år, det har hovedsakelig uten unntak vært A4 vanlig sex uten noen form for fetisjer eller ting utenom det vanlige. Og slikt har jeg likt det, men det er en sex fantasi jeg har hatt siden jeg var veldig ung og frem til idag som jeg aldri har fått utløp for. Nemlig å se dama mi bli knullet av en annen mann som er bedre utrustet (19cm+++) og med sterkere fysikk enn meg. Jeg har aldri turt tatt det opp i frykt for at damene skal bli vemmet eller syntes jeg er pervo og ekkel. Eller det var en gang jeg tok det opp såvidt i fylla med ei jeg hadde vært sammen med i 1 år , så dro vi på et utested hvor jeg satt meg ved et bord så gikk hu på dansegulvet å gnidde seg opp mot en stor fyr, det ble klining og beføling. Men det ble med det og vi prata aldri om det igjen i løpet av det andre året vi var sammen. Er det uvanlig eller ekkelt å ha en sånn fantasi? Anonymous poster hash: a307c...642
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Ja og ja. Anonymous poster hash: d360c...404 6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Det er jo en helt normal fantasi, men det hadde vært uaktuelt for min del. Har du noen andre fantasier dere kan gjøre sammen (alene)? Anonymous poster hash: 734ce...fdd
urenluren Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Er mange tråder om dette,så virker som det er ganske normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Det er jo en helt normal fantasi, men det hadde vært uaktuelt for min del. Har du noen andre fantasier dere kan gjøre sammen (alene)? Anonymous poster hash: 734ce...fdd er jo veldig glad i helt vanlig sex også så det gjør ingenting om jeg er i et forhold hvor jeg ikke får levd ut min største fantasi. syntes A4 er kjekt også, men den tanken er ikke like tennende, men det duger såklart har ingen andre spesielle fantasier Anonymous poster hash: a307c...642
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Veldig vanlig, se cuckold.no. Selv kunne jeg aldri tenkt meg noe sånt, da jeg er mer på den andre siden (bull).Anonymous poster hash: 66926...e09
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Jeg har hatt rundt ca 5 seriøse forhold med damer i løpet av 13 år, det har hovedsakelig uten unntak vært A4 vanlig sex uten noen form for fetisjer eller ting utenom det vanlige. Og slikt har jeg likt det, men det er en sex fantasi jeg har hatt siden jeg var veldig ung og frem til idag som jeg aldri har fått utløp for. Nemlig å se dama mi bli knullet av en annen mann som er bedre utrustet (19cm+++) og med sterkere fysikk enn meg. Jeg har aldri turt tatt det opp i frykt for at damene skal bli vemmet eller syntes jeg er pervo og ekkel. Eller det var en gang jeg tok det opp såvidt i fylla med ei jeg hadde vært sammen med i 1 år , så dro vi på et utested hvor jeg satt meg ved et bord så gikk hu på dansegulvet å gnidde seg opp mot en stor fyr, det ble klining og beføling. Men det ble med det og vi prata aldri om det igjen i løpet av det andre året vi var sammen. Er det uvanlig eller ekkelt å ha en sånn fantasi? Anonymous poster hash: a307c...642 Jeg har vært sammen med en som hadde den fetisjen. Det var ikke min kopp te. Jeg prøvde, men det var virkelig ikke noe for meg. For han ble dette så altoppslukende at han ville at jeg skulle snakke om opplevelser med tidligere sexpartnere nar vi hadde sex. Vi hadde i tillegg firkanter, trekanter både med damer og menn. For meg ble det til slutt ubehagelig. Når det er sagt, dette var min opplevelse. Det er ikke noe galt med deg fordi du har en fantasi, men hvis du skal leve den ut råder jeg til at du gjør dette med noen som deler fetisjen din. Hva med å forsøke å finne en partner med samme preferanse neste gang? Anonymous poster hash: 062d1...614 2
Gjest FruKG Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Det er ikke noe galt med fantasien din. Min mann elsker å se meg bli knulla og befølt av andre menn. Jeg liker det veldig godt også. Så det er noe begge av oss nyter. Det er nok som AB over skriver at det er viktig å finne en partner med samme preferanse. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Jeg har vært sammen med en som hadde den fetisjen. Det var ikke min kopp te. Jeg prøvde, men det var virkelig ikke noe for meg. For han ble dette så altoppslukende at han ville at jeg skulle snakke om opplevelser med tidligere sexpartnere nar vi hadde sex. Vi hadde i tillegg firkanter, trekanter både med damer og menn. For meg ble det til slutt ubehagelig. Når det er sagt, dette var min opplevelse. Det er ikke noe galt med deg fordi du har en fantasi, men hvis du skal leve den ut råder jeg til at du gjør dette med noen som deler fetisjen din. Hva med å forsøke å finne en partner med samme preferanse neste gang? Anonymous poster hash: 062d1...614 Ja det kan høres veldig ubehagelig ut, når fokusen blir så ensformig og monoton. Det kan fort bli "for mye". Jeg ville nok aldri hatt trekant eller firkant selv for det er ikke min kopp te heller. Og jeg ville slettes ikke bare fokusert på denne ene fantasien jeg har, hadde vært nok å prøvd den ut en eller to ganger mens jeg enda er ung så legge det bak meg. Har ikke noe behov for å ha så mye fokus på det men vil jo oppleve det. Kan kanskje være lurt å finne noen med lignende preferanse men det er vel enklere sagt enn gjort. I dating/flørte fasen så tror jeg neppe det er noen geni strek å bluppe ut med denne fantasien Anonymous poster hash: a307c...642
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Ja og ja. Anonymous poster hash: d360c...404 har respekt for at du syntes det er ekkelt, men hvorfor? det er ikke så uvanlig at folk har trekanter og fantasien min er jo egentlig det, bortsett fra at jeg har en passiv rolle. nesten alle jenter jeg har pratet med har prøvd ut mye rart seksuelt , blir litt misunnelig på opplevelsene deres for jeg har bare drivi med vanlige ting. jeg er gutt selv da men, så kanskje ikke rart at jenter opplever mer siden de ofte har lettere tilgang på kos og hygge Anonymous poster hash: a307c...642 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 har respekt for at du syntes det er ekkelt, men hvorfor? det er ikke så uvanlig at folk har trekanter og fantasien min er jo egentlig det, bortsett fra at jeg har en passiv rolle. nesten alle jenter jeg har pratet med har prøvd ut mye rart seksuelt , blir litt misunnelig på opplevelsene deres for jeg har bare drivi med vanlige ting. jeg er gutt selv da men, så kanskje ikke rart at jenter opplever mer siden de ofte har lettere tilgang på kos og hygge Anonymous poster hash: a307c...642 Ja de fleste jenter opplever nok litt av hvert, men sånn er det livet er urettferdig.Anonymous poster hash: 97d55...e8d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Ja de fleste jenter opplever nok litt av hvert, men sånn er det livet er urettferdig.Anonymous poster hash: 97d55...e8d og over snittet kjekke menn tenker jeg. men klager ikke, har hatt fine forhold jeg så holder i lange baner det til tross for at jeg ikke har opplevd noe seksuelt utagerende eller utenom det vanlige. stusser bare litt hvorfor denne fantasien skal være ekkel, finnes haugevis av ting folk liker som jeg føler er mange hakk grovere Anonymous poster hash: a307c...642 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #13 Skrevet 26. august 2015 og over snittet kjekke menn tenker jeg. men klager ikke, har hatt fine forhold jeg så holder i lange baner det til tross for at jeg ikke har opplevd noe seksuelt utagerende eller utenom det vanlige. stusser bare litt hvorfor denne fantasien skal være ekkel, finnes haugevis av ting folk liker som jeg føler er mange hakk grovere Anonymous poster hash: a307c...642 Tja, det handler jo om selvfornedring og ydmykelse. Det er nok lettere for folk å forstå en fantasi om å være den som ligger med noen andres kjæreste. Da menn skal være dominante og ikke submissive.Anonymous poster hash: 97d55...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #14 Skrevet 26. august 2015 Tja, det handler jo om selvfornedring og ydmykelse. Det er nok lettere for folk å forstå en fantasi om å være den som ligger med noen andres kjæreste. Da menn skal være dominante og ikke submissive.Anonymous poster hash: 97d55...e8d Er nok absolutt elementer av ydmykelse i fantasien her. Jeg vet at denne fantasien min kan spores tilbake til oppveksten , og i oppveksten formes jo seksualitet. Når jeg var 15 var jeg stormforelska i ei i klassen som jeg ble bestevenn med, vi var sammen ofte og alt det der. Hu visste ikke at jeg likte hu men alle andre visste det. En kveld drakk vi sammen og en gutt til, som forøvrig var skolens største drittsekk. De begynte å kline så kledde de av hverandre å satt igang med knulling og under akten så sa han fyren "blir ikke X sjalu nå a? vet han vil ha fitte også" så begynte hu å le mens han knullet hu å sa "hahahaha nei han får ikke fitte. vi er bare kompiser". og altså, jeg satt der i rommet. Ble en ufrivillig ydmyket på det groveste og ufrivillig tilskuer. nå har jeg ikke noe ønsker om å være submissive eller bli ydmyket ellers da, er bare i tilfellet her Anonymous poster hash: a307c...642 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #15 Skrevet 26. august 2015 det er jo litt opphissende det da Anonymous poster hash: e4b87...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #16 Skrevet 26. august 2015 Tja, det handler jo om selvfornedring og ydmykelse. Det er nok lettere for folk å forstå en fantasi om å være den som ligger med noen andres kjæreste. Da menn skal være dominante og ikke submissive.Anonymous poster hash: 97d55...e8d Hvorfor skal menn være de dominante?? Dummeste jeg har hørt. Har vært med flere jenter som var dominante. JA TAKK sier jeg bare.Anonymous poster hash: 8a04c...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #17 Skrevet 26. august 2015 Jeg klarer på en måte ikke å forstå hvordan dette er en fetisj? Er du ikke redd for at hun skal få mer glede ut av "den velutstyrte fyren" enn deg, og ville ikke dette fått deg til å føle deg verre i det lange løp? Anonymous poster hash: 96ce6...d21 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #18 Skrevet 26. august 2015 Jeg klarer på en måte ikke å forstå hvordan dette er en fetisj? Er du ikke redd for at hun skal få mer glede ut av "den velutstyrte fyren" enn deg, og ville ikke dette fått deg til å føle deg verre i det lange løp? Anonymous poster hash: 96ce6...d21 men det samme kan jo sies for kjærester som har trekant eller driver med swinging? alltid en risiko involvert. uansett så kunne jeg bare gjort det her med noen jeg er veldig trygg på Anonymous poster hash: a307c...642
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #19 Skrevet 26. august 2015 Hvorfor skal menn være de dominante?? Dummeste jeg har hørt. Har vært med flere jenter som var dominante. JA TAKK sier jeg bare. Anonymous poster hash: 8a04c...4f2 det er nok utdaterte holdninger om at mannen skal være sjefen og super maskulin, brautende og grov Anonymous poster hash: e4b87...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå