Gjest Hjertesukk Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg er i PP 1, og fikk mensen tilbake først i forrige mnd, to mnd etter prevensjonsstopp. Jeg skulle hatt mensen i dag, dersom mensen har blitt regelmessig igjen.. (Har hatt regelmessig mens hele livet, når jeg har vært mellom prevensjon). Men, den har ikke kommet, og symptomene er.. Annerledes.. Jeg er "støl" på høyre side fra lysken og innover/oppover mot navlen. Det kjennes underlig ut når jeg reiser meg, på en måte.. Ellers så har jeg litt rare "strålinger" i samme området. Har ikke de vanlige mensensymptomene (vondt i korsryggen).. Graviditetstesten var forøvrig blendahvit i morges Noen tanker eller erfaringer??
Frøkenfryd30 Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Siden du kun har hatt menstruasjon 2 ganger etter p.pilleslutt, så er det ikke sikkert den er helt regelmessig ennå. Symptomene du har kan være tegn på graviditet, men det trenger ikke å være det. Dersom TR ikke har kommet innen et par dager ville jeg tatt en ny test
Gjest Hjertesukk Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Har hatt mens kun én gang, det er andre mens jeg venter på nå :-) Du har nok veldig rett i at den kanskje bare ikke er regelmessig riktig enda.. Så får vente i spenning
Frøkenfryd30 Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Har hatt mens kun én gang, det er andre mens jeg venter på nå :-) Du har nok veldig rett i at den kanskje bare ikke er regelmessig riktig enda.. Så får vente i spenning Okei Ja du får gjøre det. Nervepirrende dager de dagene man venter på TR - særlig når man er på overtid! Krysser fingrene for deg
LillaFrosk Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Sluttet nylig på prevensjon selv (i mai), og altså.. kroppen min har tullet en del den og.. Sist syklus kom mens (og el) en uke tidligere. Så.. Kan godt være bare kluss. Men er jo selvsagt lov å håpe! Kan også være at du bare ikke har nok hcg enda
Gjest Hjertesukk Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Hmm.. Blir spennende å se! Har du hatt mange sykluser siden mai? Det som forundrer meg mest er det at jeg har mensenliknende symptomer.. Men ingen mens!
lilleputt Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 Jeg sluttet i februar og hadde 3-4 regelmessige mensperioder med en gang før vi bestemte oss for å bli prøvere. Spiren satt på første forsøk, så det er absolutt mulig
Gjest Hjertesukk Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Lov å håpe iallefall :D Venter med å teste på nytt til lørdag morgen, om ikke jeg har fått mens innen da :-).. Rar følelse, tør ikke helt å håpe på graviditet (og forventer at mensen kommer nå straks) samtidig som jeg har en følelse av at det er noe på gang. :-)
lilleputt Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Lykke til hvertfall, du får holde oss oppdatert
Gjest Hjertesukk Skrevet 28. august 2015 #11 Skrevet 28. august 2015 Ingen mens enda! Skal teste i morgen tidlig :D
Gjest Hjertesukk Skrevet 29. august 2015 #12 Skrevet 29. august 2015 Blendahvit test, og heller ingen tante rød.. Utrolig irriterende
Anglofil Skrevet 29. august 2015 #14 Skrevet 29. august 2015 Så kjedelig, men det er en del som ikke tester positivt etter en stund etter IKM, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, dessverre. Men ja, det er til å bli gal av. Mvh Yvonne
Gjest Hjertesukk Skrevet 29. august 2015 #15 Skrevet 29. august 2015 Ja! Hehe, håper TR kommer snart om ikke, sånn at vi i det minste kommer i ny syklus med nye sjanser 😊
Gjest Hjertesukk Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Og der kom TR! Så da er det bare å fortsette prøvingen, om ei ukes tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå