AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Jeg bor for tiden hos min far, og har derfor ikke tatt opp lån fra lånekassen. (Høyere utdanning) Jeg flytter ut 1. november, da jeg har fått rom i et kollektiv. Det jeg lurer på er når jeg bør søke om lån? Hvis jeg søker nå, får jeg da omgjort 40% av hele lånet til stipend, eller kun 40% av utbetalingene fra jeg har flyttet? Finner ingen informasjon hos lånekassen om hva som skjer hvis man bor hjemme første del av semesteret. Anonymous poster hash: 959ad...dec
Florence Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Ring Lånekassen, men mest sannsynlig får du bare omgjort til stipend det du får utbetalt etter at du flytter.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Så lenge du flytter ut innen tidsfristen så får du fullt lån og stipend. Du kan søke og få det innvilget og ikke skrive under på mange måneder. I det du skriver under så får du tilbakebetalt. Anonymous poster hash: 0ae73...8e6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Korrigerer..Husker ikke når tidsfristen er da..kan være 1.november er for sent..står et sted på lånekassens sider. Anonymous poster hash: 0ae73...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå